Anmeldt d. 17. januar 2017 fra mobile enheder

Fantastisk sted masser af luft strand snorkling ,
Man låner håndklæder snorkel udstyr osv. Skal man til byen tager man 1 $ bussen . Eller 2, 5 $ bussen.til Frederiksstad . Maden på stedet er god, mandag er der Caribien Night med caribisk buffet , optræden af styltegængere , og ildslugere

Overnattede: januar 2017, rejste med familie
Tak, Jan M
Anmeldt d. 25. november 2016 fra mobile enheder

Vi tilbragte næsten en uge på hotellet, som ligger godt ned til havet. Stranden er fin og vandet dejligt. Betjeningen er god i restauranten og i receptionen. Store, dejlige værelser med den smukkeste udsigt.

Overnattede: november 2016, rejste med familie
Tak, Anne Høg F
Anmeldt d. 4. februar 2016 fra mobile enheder

Er på the palm lige nu , lidt slidte værelser men ok . Beliggenhed fantastisk og venligt personale , god Caribien Night og også god mad i restauranten. Hotellet har et kæmpe problem med servicen i restauranten , det tager ca 1,5 til 2 timer at få morgenmad serveret fra man har afgivet bestilling og igår aftes ventede vi 2 timer på en pizza , det samme gør sig gældende for de andre gæster vi rejser sammen med .

Overnattede: februar 2016, rejste med familie
2  Tak, Jens Kr B
Anmeldt d. 1. februar 2016

Noget nedslidt, midelmådig rengøring, tiltider mangelfuld morgenmad, aftenmad OK til en ca. pris på 100$ for to psn. med vin incl. drikkepenge ( husk at der ligges 18% på regningen i drikkepenge) - tre gode ting: beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed

Værelsestip: Vælg blok 1, ellers længere gå afstand på grunden
  • Overnattede: januar 2016, rejste som par
Tak, Jesper N
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 22. marts 2015

Vi har et hus på St Croix og besøge Palms regelmæssigt, enten til morgenmad eller middag. De begge er lige så god til prisen. Vi spiller også bagateller her hver onsdag, som Palms er værter ved. Jeg får en klassisk Burger det meste af tiden, en af de bedste burgere på øen.

6  Tak, corbosman
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original