“Fredeligt sted”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Hotel on the Cay
Vurderet som nr. 4 ud af 14 hoteller i Christiansted
GrønneForløbereBronze-niveau
Anmeldt 18. februar 2016

Et dejligt sted, hotellet er lidt slidt i kanterne, men ok. Skøn beliggenhed og dejlig strand, både til badning og snorkling. Nemt at komme ind til byen med den lille færge. Masser af fugleliv og dyreliv i vandet. En advarsel: Insister på at få værelset set efter inden I forlader hotellet, vi blev beskyldt for at have taget 2 hovedpuder med os, lige en ekstra regning på $ 70!

Overnattede: Februar 2016
1  Tak, Lisbet J

Anmeldt 11. november 2015 fra mobile enheder

Det er et ok hotel selvom det er gammelt og slidt.
Men vær opmærksom på at man ikke sikkert kan komme med båden til hotellet da alt er mørklagt efter Kl 18 når det bliver mørkt. Derfor er det meget utrygt at gå der og man kan let komme til at falde over noget eller komme til at gå ud over kaj kanten. Man kan heller ikke se om nogen vil overfalde een.

Utroligt at ingen vil gøre noget ved det !!! Men der har været klaget over det meget længe.
Hotellet trænger til en renovering.

Overnattede: November 2015
1  Tak, Coha
Anmeldt 19. juli 2015 fra mobile enheder

Vi var med Gislev Rejser på De Vestindiske Øer i april 2015, hvor vi boede 5 dage på dette hotel. Det var et fantastisk sted og vi nød beliggenheden og den helt vidunderlige strand. Vil helt klart vælge dette hotel igen, hjælpsomt personale og morgenmaden indtages tæt på stranden, skønt.

Overnattede: April 2015
1  Tak, Birthe S
Anmeldt 18. februar 2014

dejligt hotel i hjertet af chritianssted ,rent og pænt omkring hotellet , fantastisk udsigt fra værelserne til alle sider alt på værelset fungere og der er rent og pænt ,venligt personale og super beliggenhed.

• Overnattede: Februar 2014, rejste som par
2  Tak, Yvonne Deleuran L
Anmeldt 26. november 2013

St Croix er en dejlig ø og der er mange interessante oplevelser for danskere.
Hotellet er lille men hyggeligt og der fri adgang til bådfarten og liggestole på stranden.
Personalet er venligt og imødekommende, men man skal ikke forvente at noget sker hurtigt - alle har god tid.

Pas på der er denguefeber på øen og det kan man ikke vaccinere imod. Denne myg optræder mest morgen og aften.

Værelsestip: Vælg værelser væk fra øen da vinduerne til de andre værelser er dækkede af palmer så man ikke kan se...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: November 2013, rejste som par
2  Tak, Rosingfamily
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Christiansted
0,3 km væk
The Palms at Pelican Cove
Nr. 2 af 14 i Christiansted
1.117 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel on the Cay? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel on the Cay

Adresse: Protestant Cay, Christiansted 00822, St. Croix
Beliggenhed: Caribien  > De Amerikanske Jomfruøer > St. Croix > Christiansted
Faciliteter:
Bar/lounge Strand Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Tekøkken Restaurant Suiter Swimmingpool
Hotelstil:
Nr. 1 grønt hotel i Christiansted
Nr. 3 hotel ved stranden i Christiansted
Nr. 4 romantisk hotel i Christiansted
Prisområde: 1.265 kr.-2.353 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel on the Cay 3*
Antal værelser: 53
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel on the Cay. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
On The Cay Christiansted
On The Cay Hotel

Er dette din TripAdvisor-registrering?