Anmeldt d. 5. april 2018 fra mobile enheder

Hotellet lever op til vores forventninger. Det ligger højt med en fantastisk udsigt, og fin adgang til stranden. Mermaid beachbar serverede store retter, servicen halter lidt. Personalet på hotellet var lidt for upersonlige, men i receptionen var de meget hjælpsomme.
Morgenmadsbuffeten var i top, maden var fin i restauranten.
Udenomsfaciliteterne var fantastiske.
Ligger lidt afsides fra Christiansted .
Vi vil gerne besøge hotellet igen.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Birthe T
Anmeldt d. 25. april 2017

Fantastik hotel med en helt utrolig god service og imødekommenhed fra personalet. Alt var tip-top og der var et væld af muligheder for underholdning alle dagene. Beliggenheden og udsigten ud over havet er skøn og der er blandt andet restaurant helt nede ved stranden.

Dato for ophold: april 2017
Tak, allanhansen2017
Anmeldt d. 24. april 2017

Vi boede 4 dage på the Buccaneer og oplevede en fantastisk stemning - forkælelse og en luksus ud over det sædvanlige!

Stedet omfatter 3 strande, adskillige restauranter og hotelværelserne er fordelt på bungalows, lejligheder og traditionelle hotelværelser på et meget stort ressortområde - interne "taxaer" sørger for transport til og fra Hovedbygningen. Hele anlægget er en gammel plantage.

Værelsestip: Der er havudsigt fra alle værelser, så vidt vi kunne opfatte det.
Dato for ophold: april 2017
Tak, eide232
Anmeldt d. 18. februar 2017 fra mobile enheder

The Buccaneer er ikke et billigt hotel, men med den fantastiske beliggenhed, tre strande og adgang til et overordenligt spændende (og pinligt) stykke danmarkshistorie, er det alle pengene værd.
Læg dertil et dygtigt og engageret personale - ikke mindst i morgenmadsrestauranten, så har du opskriften på et perfekt ophold i det der engang var det rigtige "Vestdanmark".

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Dan B L
Anmeldt d. 15. februar 2017

Etfantastik hotel med god beliggenhed til gode strande. Rent og pænt alle steder.
super service i receptionen. God morgenmadsbuffet med alt, hvad man kan tænke sig. Gode men forholdsvise dyre aften måltider, hvis du ikke ønsker pizza . Et hotel der kan anbefales

Dato for ophold: marts 2016
Tak, Susanne A