220 $
Club Comanche(Christiansted)
266 $
248 $
  • Morgenmad inkluderet
The Palms at Pelican Cove(Christiansted)
211 $
Besparelsesbesked! 28 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 28 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 294 $ pr. overnatning.

Hotel on the Cay(Christiansted)(Meget for pengene!)
253 $
TripAdvisor
  • Morgenmad inkluderet
Company House Hotel(Christiansted)
Anmeldt for 18. februar 2017 fra mobile enheder

The Buccaneer er ikke et billigt hotel, men med den fantastiske beliggenhed, tre strande og adgang til et overordenligt spændende (og pinligt) stykke danmarkshistorie, er det alle pengene værd.
Læg dertil et dygtigt og engageret personale - ikke mindst i morgenmadsrestauranten, så har du opskriften på et perfekt ophold i det der engang var det rigtige "Vestdanmark".

Overnattede: februar 2017, rejste med venner
Tak, Dan B L
Anmeldt for 15. februar 2017

Etfantastik hotel med god beliggenhed til gode strande. Rent og pænt alle steder.
super service i receptionen. God morgenmadsbuffet med alt, hvad man kan tænke sig. Gode men forholdsvise dyre aften måltider, hvis du ikke ønsker pizza . Et hotel der kan anbefales

Overnattede: marts 2016
Tak, Susanne A
Anmeldt for 7. februar 2017

Det er uden tvivl det bedste hotel på St. Croix. Vi boede i et dejligt stort værelse med altan i hovedbygningen. Pragtfuld udsigt, gode senge og i øvrigt velholdt. Gratis wi fi og safety box. Dejlig morgenbuffet.

Fin service i receptionen og på hotellet i øvrigt,

Da hotellet ligger lidt uden for Christianssted, er der - mod betaling - kørsel til/fra hotellet i dagtimerne efter køreplan. Det er dyrt, 5$ pr. person hver vej, og man kan ikke altid regne med, at planen overholdes.

Man generelt er prisniveauet lidt højere end i Danmark.

Hotellet kan absolut anbefales

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Michael K
Anmeldt for 2. februar 2017 fra mobile enheder

Boede i et rækkehus med egen terrasse og liggestole beliggende 50 meter fra stranden med pragtfuld udsigt.
Værelset, incl. badeværelset, er velindrettede og er luksus hele vejen igennem.

Den store park, incl. golfbanen, er smuk og velplejet. En fryd for øjet.

Morgenmaden er i topklasse og indtages med smukkeste udsigt over hotellets område og havet.
Et lille minus: I den elegante restaurant tager tjenerne ud af bordet, inden alle er færdige med at spise.

Personalet er overalt meget opmærksomt og serviceminded.

Det er virkeligt et hotel med atmosfære!

Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Flemming H
Anmeldt for 29. januar 2017

Dette Hotel har bare klasse alt er i topklasse gode medarbejdere på alle niveauer god mad gode værelser og at det ligger i et fantastisk naturskønt område gør heller ikke noget. Servicen er i top. Der er dejlige strande og gode pools i området. Min kone som ikke er særligt kone blev kørt rundt i området i bil og som var gratis.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, lille25134