Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (12.208)
Filtrer anmeldelser
12.208 resultater
Medlemsvurdering
5.357
3.985
1.657
672
537
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
5.357
3.985
1.657
672
537
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 12.208 anmeldelser
Anmeldt d. 26. november 2017 fra mobile enheder

Værelserne lidt slidte, men overalt er rent og pænt. Den kæmpe have var flot og dejlig og meget velpasset. Stranden også lækker og rengjort. Hotellet ligger dog lidt isoleret og langt fra alt. Internettet er temmelig svingende i kvaliteten.
Service helt i top. Blev opgraderet til priviliged - kæmpe tak til Yana for en superservice i f m vores ophold.
Den store Buffetrestaurant byder på god mad og et kæmpeudvalg, der er 5 andre a la carte restauranter, vi syntes dog bedst om Steakhouse og Mikado og så selvfølgelig strandrestauranten La Palapa, der både bød på morgenmads- og frokostbuffet, samt tapas a la carte om aftenen.
Stor tak til alle i La Palapa specielt Simon og dørpigen Sandra?, der altid hurtigt og glad fiksede et bord til 10 personer. Også Ana, Franciska og Jennifer i Pure Chill out baren ved stranden var rigtig hjælpsomme og serviceminded. Kommer gerne igen

Dato for ophold: november 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, 785tinal
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cataloniabav, Director General hos Catalonia Bavaro Beach, Casino & Golf Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2017
Google Oversæt

Dear Tina,

We would like to thank you for choosing our Resort as your host. It was a pleasure having you all and we appreciate that you took the time to share your experience with us with so many details.

Your enthusiasm is contagious, and we are so happy to hear that you have an excellent stay with us and that you enjoyed the beauty of the Caribbean. Be assured that your presence at our resort has left a warm impression on our staff, and they are motivated by your excellent comments.

It was indeed a pleasure to have you as our guests and we look forward to making your next visit even better. We hope to see you soon to enjoy our little slice of Paradise

Best regards

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. august 2015

Lækkert hotel med dejlig beliggenhed helt ned til egen strand. Pæne store værelser med god plads. God afveksling i buffetten med masser af udvalg, så det ikke bliver trivielt i en 14. dgs periode. Der er også 3 a la carte restauranter, hvor der kan bestilles bord og er med i all inclusive. Det er stort set kun den japanske der er besøget værd. Rart og venligt personale, som er meget søde og hjælpsomme, på trods af all inclusive konceptet.
Der er mulighed for at tilkøbe et "premium" bånd, hvor du får adgang til andre stole, placering i restauranten og drikkevare i baren. Dette er ikke nødvendigt og virker som en tåbelig mulighed for at lave A og B gæster.
Stedet ligger fredeligt, hvilket også betyder at der skal køres efter alt. alle udflugtsmål ligger et stykke derfra. Så forvent en del transporttid på dette. Udflugter koster typisk 100 dollars uanset om det er hel eller halvdags ture. Det er lige i overkanten.
Det virker ikke til at der er de store ting at snorkle efter. VI forsøgte på flere udflugter, men bund og koraller virker helt døde. intet at se på.
På hotellet er der flere små skader, fejl og mangler. Stikkontakter, døre der gaber, ingen wifi osv. Det ville helt sikkert have kostet en stjerne eller to i Europa, men vejret og beliggenheden må være nok til at holde på stjernerne i Caribien.
Stedet er dejligt, men vil formentlig være bedst for golfinteresserede i den modne alder.

Dato for ophold: december 2014
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, OleC425
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cataloniabav, Director General hos Catalonia Bavaro Beach, Casino & Golf Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2015
Google Oversæt

Dear Ole

We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination. Let us apologize for not exceeding your expectations in some aspects of your stay with us. All your comments have been shared with the head departments involved. We are working on a daily basis to exceed our guest’s expectations and would love to have the opportunity to host you again in the near future to offer you a remarkable stay.
Best Regards
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. marts 2015

dejligt hotel, flot strand, dejligt værelse, flotte omgivelser, rigtig flink personale, der manglede absolut ingenting, man kan spise og drikke hele dagen hvis man vil det. kommer der gerne igen. vi var der en uge og rejste så videre til Bayahibe hvor vi også var en uge

Dato for ophold: februar 2015
Rejsetype: Rejste som par
Tak, helleboa
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 2. august 2014 fra mobile enheder

Fantastisk sted, alle pengene værd! Venligt personale, flere lækre spisesteder. Rent og ordenligt! Service i top og helt vildt lækkert med Aqua baren, fed detalje! Det bedste sted vi indtil nu har været, vi kommer helt sikkert også igen

Dato for ophold: juli 2014
1  Tak, Zarah Cecilie F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cataloniabav, Director General hos Catalonia Bavaro Beach, Casino & Golf Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2014

Kære Zarah Cecilie F,

Tak for din kommentar, og for at anbefale os med den rejsendes samfund af Trip Advisor.

Jeg er glad for at læse, at du har nydt de tjenester af vores store personale. De er altid villige til at tilbyde vores gæst, den bedste i alt, hvad de gør.

Jeg håber, du giver os en chance for at have dig som vores gæst igen.

Venlig hilsen.

Heidy L. Collado
Management Assistant
CATALONIA BÁVARO Beach, Golf & Casino Resort *****

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. februar 2014

Vi har desværre haft en meget uheldig og dårlig rejse med Profilrejser til Den Dominikanske Republik og vil så absolut ikke anbefale Profilrejer. Vi var lovet et ophold med juniorsuite og luksus badeværelse på Catalonia Bavaro Resort med gode golf- og træningsfaciliteter samt fri Wi-fi på Catalonia Bavaro Resort til en pris af 21.500 kr. + 1.000 kr. for golfbag. Det viste sig, at resortet var opdelt i 3 kategorier, hvilket vi ikke var oplyst om forinden.
Trods prisen blev vi indkvarteret på en ualmindelig nedslidt del af resortet, hvor der i høj grad manglede vedligeholdelse overalt, det være sig gangarealer og værelser. Det beskrevne luksusbadeværelse var ved at falde fra hinanden med eroderede fliser, tilkalkede og snavsede armaturer, store revner alle steder - kort sagt ulækkert.
Den fri Wi-fi kunne de jo sagtens love, da man overhovedet ikke kunne komme på nettet, da der ingen forbindelse var til serveren. Mht. gode golf- og træningsfaciliteter lod det også meget tilbage at ønske, da der ingen træningsbolde var at få, medmindre man selv ville gå rundt og samle bolde op og på træningsbanen på golfbanen, lå der i alt ca. 30 golfbolde til 15 personer.
Stranden i vores del af resortet var overfyldt og var man heldig endelig at få en snavset liggestol, var den i en sådan stand, at man enten røg helt ned i sandet/fik rygdelen op i nakken.
Praktisk talt alle 15 personer blev syge trods alle kun drak flaskevand. Det siger jo også noget om kvaliteten.
Har skrevet en klage til Profilrejser, som - trods billeddokumentation - ikke imødekommes, på nær et beskrevet punkt med manglende buggies trods buggytvang.
Royaldelen af resortet, hvor vore venner boede, var uden anmærkninger.

Dato for ophold: januar 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
10  Tak, Libjar
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser