Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (14.999)
Filtrer anmeldelser
14.999 resultater
Medlemsvurdering
9.693
3.040
1.177
588
501
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
9.693
3.040
1.177
588
501
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 14.999 anmeldelser
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 6. september 2011

Hotellet var dejligt i reserven, men de normale værelser var ulækre, udover det har jeg i et stykke tid ønsket at købe en ferieklubspakke, så det gjorde jeg for det første lyver de om alt, de overholder ikke noget glem alt om at få et værelse fra deres netværk såsom RCI det vil aldrig ske altid ikke til rådighed og så fortalte de mig mit hjemmehotel var Paradisus viste mig et værelse fortalte mig, at det er dit værelse, hver gang du kommer og så finder jeg ud af Paradisus er ikke engang mit hjemmehotel det er et andet sted, jeg har aldrig set før, så fortæller om gruppebelønninger, og hvor godt det er prøv at komme i kontakt med dem held og lykke
De har ikke engang har et kontor i USA de er i Spanien og telefonnummer de har stående virker ikke engang jeg prøvede at validere et gavekort de sendte mig og det var nytteløst sendte e-mails til at validere og fik intet tilbage, så prøvede jeg at ringe til Sol Melia og ingen ved noget dårligste kundeservice jeg nogensinde har oplevet, jeg kunne blive ved i timevis men til hvad nytte alt i alt bare bliv væk altså jeg ikke har noget imod at bruge penge jeg bryder mig bare ikke om at give dem til løgnagtige tvivlsomme virksomheder det er vanvittigt jeg er normalt meget god til forretninger men jeg formoder alle bliver snydt en gang i mellem, og jeg vil gerne have en person fra det firma
Til at komme og modsige noget af det jeg har sagt, men hvis du gør det, så på engelsk næste stop BBB

Tak, pjimenezzzz
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
PARADISUSPuntaCana1, General Manager hos Paradisus Punta Cana Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. september 2011
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for staying at Paradisus Punta Cana Resort. I’m glad that you have shared your experience with us. Direct feedback from our customers, is the most valuable advice we can receive.
I feel deeply concerned for the incident you have posted. I would like to offer you our most sincere apologies about your recent experience and the difficulties that you have been experiencing. Rest assured that we have already communicated with the Club Melia and trying our best to
I’m sending a copy of your comment to the Club Melia Vacation Manager, we assure you this situation is not the kind we normally tolerate and we will be looking into the fully reflection and taking any necessary action.
Your satisfaction is our priority and we do appreciate your custom, so once again, please accept our apologies for the inconvenience that you get through. Thank you so much for bringing these things to our attention so that we can continually improve our service. We do hope to have the opportunity to serve you here at our Paradisus Punta Cana Resort again.


Kindest regards,

General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden

  • Overnattede: september 2018, rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Paradisus P, Director de Relaciones con Clientes hos Paradisus Punta Cana Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 3 uger siden fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Paradisus P, Director de Relaciones con Clientes hos Paradisus Punta Cana Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 3 uger siden

Overnattede: maj 2018
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Paradisus P, Director General hos Paradisus Punta Cana Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 3 uger siden

  • Overnattede: november 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Paradisus P, Director de Relaciones con Clientes hos Paradisus Punta Cana Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser