Anmeldt d. 14. januar 2018

Vi havde læst her om hotellet og frygtede meget, men blev positiv overraskede.Værelserne var som forventet, fine, rene og lettere slidte. Og desværre er ikke alle gæster lige flinke til at lade aircon køre mest muligt. (landet er fugtigt, så fugt forekommer altså) Daglig rengøring i top, skift af sengetøj 2 gange ugentlig, rene håndklæder hver dag.2 flasker vand daglig. Og støj isolerede. Hørte meget sjældent nabo, over eller underbo. Området super dejligt, roligt og velplejet. Visse bygninger er under renovering.
Selve hovedområdet rent, pænt holdt, super service og dejlig personale. der står på hovedet for at gøre dig tilfreds. Skift af poolhåndklæder i poolområdet dagligt mellem 8 og 18 .. Buffet med forskellige retter, så man behøver ikke spise det samme hver dag, Og mulighed for at spise på en af de andre to steder, samt snack bar. De små 10 min gang til strand baren er dejlig. Strand baren fin og med god service, og maden, der serveres der til frokost er lækker. Man får ikke et 5 stjernet, når man kun betaler for et 2 stjernet. Hjemmearbejdet er en stor del af en dejlig ferie.Vi kunne sagtens komme igen.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, Jeanet K
Anmeldt d. 7. januar 2018 fra mobile enheder

Boede på dette hotel de første dage af vores ferie og det kan ikke anbefales. Billeder man finder hos rejseselvskaberne og de beskrivelser der er, svarer slet ikke til det man kommer frem til. Værelserne er slidte, beskidte, mugne, utætte og fyldt med skimmelsvamp, og oven i købet nymalet. Der var malerpletter overalt, selv på sengetøjet, og det stank forfærdeligt af maling.
Sengene lugtede af bræk og tis, og var også fyldt med mugpletter.
Maden er trist, og drikkevarerne er meget ringe. En strawberry daiquiri er et halvt glas hvidvin med rom og rød frugtfarve. Selvom det er all incl, er der sjældent vin osv. Poolhåndklæderne er der sjældent, og service findes ikke.
Vi blev flyttet til Grand Paradise som ligger 400 m væk og det kan klart anbefales at give de ekstra penge.
Den korte tid vi var der var der ca. 12-15 par der blev flyttet til andre hoteller.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, findclaus
Anmeldt d. 19. oktober 2017

Sidder og overvejer en tur til januar. Vil lade mig inspirerer af gæsternes billeder. MEN hold da op flere af dem er 15 - 20 år gamle...... hvordan skal det kunne hjælpe mig i 2017??
Der MÅ være en sidste "salgsdato" også på billeder!

Dato for ophold: januar 2017
Tak, NFH2015
Anmeldt d. 5. april 2017

Grim oplevelse, når man efter den lange flyvetur, træder ind i et værelse, som på ingen måder ligner de billeder, der ligger på hotellets hjemmeside.
Det første, der møder ens blik, er et loft, som - på grund af ventilations-anlæggets vægt - mildest talt truer med, at falde ned i hovedet på een.
Når "man" er kommet sig over dette chok, falder øjnene på møblementet, som bærer præg af, at det ikke har været skiftet ud, siden hotellets start (1989). Umiddelbart virker det, som malingen på væggene også stammer fra 1989. Man vænner sig overraskende hurtigt til, at vandhanen ikke kan lukkes, så der lyder en "liflig" rinden af vand døgnet rundt.
Når dette er sagt, skal der lyde ros til rengøringen og sengenes kvalitet er også i orden.
Fantastisk, at opleve hvordan den samme gartner river ny-faldne blade sammen hver dag - ros til dette.
Buffeten er rimelig, uden at være prangende. De to restauranter (som er in-befattet i all-inklusive) - en italiensk og en mexicansk - er et dejligt afbræk. Her kan den mexicanske anbefales frem for den italienske.

Dato for ophold: marts 2017
1  Tak, Styrmand118
Anmeldt d. 4. februar 2017 fra mobile enheder

Hotel. Simpelt, og med skimmelsvamp
Maden. Græshopper i suppen, og ledelsen ville ikke gøre noget ved det, så alle fik af det . Talte med den øverste ledelse dagen efter. De vinkede meget ligeglad, tilbyder jeg kunne få et bedre værelser, som ikke havde noget med sagen at gøre. Der var ikke andre steder man kunne spise i området, så vi havde købt all inkluded. Øv. Øv.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, EgonS75