Anmeldt 1. november 2016

Fornuftigt hotel, ved stranden. Lækker pool, fin service og god mad i buffeten. Men pas på deres time-share sælgere, som godt kan lyde tillokkende. Dejligt tropisk klima. Perfekt vejr hele dagen, så til aften, kom der en kæmpe skylle, som varede en time tid og så var det overstået.
Skal dertil igen i januar, men ikke samme hotel.

• Overnattede: januar 2016, rejste som par
1  Tak, soerensen007
Anmeldt 30. april 2016

vi boede i 14 dage på dette hotel og det er lidt slidt, vores badeværelsesdør kunne ikke lukke på grund af fugt skader, men ellers var det ok, det er ikke 4 stjernet og der er en del larm fra de øvrige naboer hvor vi de første to nætter måtte høre på actionfilm fra tv hele natten til de kom hjem kl 5 om morgenen, men da de selv fik samme oplevelse efter kl 5 om morgenen og resten af dagen stoppede det af sig selv, der blev ikke gjort noget ved det da vi henvendte os så vi tog selv hånd om det... der er fantastisk smilende og god service og personalet er fantastiske til at hilse og være tilstede, rigtig god rengøring og god betjening.
jeg ville dog ikke vælge den domonikanske republk som feriemål mere da man er meget lige galde med naturen og stranden uden for hotelområdet ligner en losseplads ligesom vejsider i hele området, fyldt med plastik og skidt. vi have nogle gode ure som jeg vil anmelde separat her.
tag til nogle europæisk prægede ø grupper i stedet, der er mere respekt for naturen

Værelsestip: tag til 5 stjerner i stedet
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
1  Tak, ITJylland
Anmeldt 9. februar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk hotel. Super venligt og smilende personale. Eneste minus var at det ikke var muligt at færdes på gåben på gaderne.
Men kan anbefale at tage derover. Fantastisk smukt land, hvor der er en masse at se.

Overnattede: februar 2016, rejste som par
1  Tak, Birgittehausted
Anmeldt 3. februar 2014

Der er ikke solsenge nok til hotellets gæster. Der er uendelig mange regler, men ingen fra hotellet ønsker at håndhæve disse regler, da man er bange for at komme i konflikt med andre gæster.
Rengøringen er super. Helt fantastisk venligt og smilende servicepersonale.
Det er et ældre og ikke helt velholdt ressort, men alligevel med en del hygge.
Der manglede ind i mellem opfyldning af minibar.

Værelsestip: Vælg altid værelser med balkon (ikke terrasse) Blok 1 og 2 er nok de mest stille - blok 3 ligger tæt på strandbar
  • Overnattede: januar 2014, rejste som par
Tak, hesVandel
Anmeldt 7. april 2013

Kritisabel service ved ankomst. ingen ordentlig anvisning af hvor vi skulle bo.
Ingen drikkevarer i minibaren. (Og man må selvfølgelig ikke drikke vandet fra hanen)
Ingen babyseng til barn på 1 år.
Ikke alle kufferter blev leveret til værelset i første omgang...!
Ikke daglig rengøring af svømmebasiner. (Og det var nødvendigt pga fulgelort, sand og andet skidt.)
Flere omgange oplevede vi yderst arrogante receptionister.
Event afdeling lovede svar på et for os vigtigt spørgsmål. Vi fik aldrig svar.
Meget nedslidt belægning på området omkring svømmebasin. Gav flere omgange skader på vores børns fødder.

Sidst men ikke mindst. Man kunne få masser af drinks når nu det er all-incl. Men en is til børnene skulle man betale for..! Helt skørt når man tænker på hvor meget de har betalt uden at optage et værelse/spise som en voksen.

Udeområder ved vores værelser blev ikke rengjort de sidste 8 dage af vores ophold.

Koralrev ved strand er dødt. Så vil du snorkle - find et andet sted i landet.

Har du/i børn - find et andet sted.

• Overnattede: marts 2013, rejste med familie
3  Tak, Michael Toft S