Anmeldt 13. maj 2017 fra mobile enheder

Vi var 7 personer afsted på ferie i 14 dage. Vi havde 2 dejlige ugers ferie. Det er en fint ældre hotel. Restauranter for en hver smag og en masse bar. Dog var der lidt forskel i drinks alt efter hvilken bartender der stod i baren.
Der høre et dykker center til som vi brugte en del da de var super søde og gerne ville give en god service.

Jeg kunne godt bruge 2 uger mere på dette hotel.

Overnattede: februar 2017, rejste med familie
1  Tak, Mads K
Anmeldt 1. april 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted for både børn og voksne. Personalet underholder og servicerer dig som var du den vigtigste gæst i verden.
Børn er meget velkomne og der er masser af plads til dem. Der er mulighed for værelser med connecting doors.

Overnattede: april 2017, rejste med familie
2  Tak, AnnaHald
Anmeldt 1. november 2016

Personalet er meget søde og servicemindede. Man kan få serveret alle slags drinks i barerne. Værelserne er pæne og hyggelige.Stranden ligge på hotellets grund. Man går lige fra værelserne og ud til strandområdet.
Restauranten er en oplevelse helt for sig selv. Udvalget er meget flot og stort. Rengøringen og hygiejnen i restauranten er helt i top.

Værelsestip: Rejsen er foretaget Marts 2015.
  • Overnattede: marts 2016, rejste som par
2  Tak, Jet496798
Anmeldt 2. august 2016 fra mobile enheder

Top klasse service! Skønt hotel med mange muligheder. God mad og buffet, Spa, massage, alt til børn, fed strand og smilende og søde ansatte!
Ikke de store shoppemuligheder i nærheden (der er lidt på hotellet), og værelserne er godt slidte, dog brugbare!
En skøn og uforglemmelige oplevelse og de vildeste udsigter (havet, bjergene, klimaet)

Overnattede: januar 2016
Tak, Dhube
QualityManagerDR, Quality Manager hos Iberostar Costa Dorada, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. august 2016

Kære gæst,

På vegne hotellets personale af Iberostar Costa Dorada vi takker dig for at vælge os til din ferie.

Det er virkelig tilfredsstillende, når vi giver vores bedste for at overraske vores gæster. Vi er så glade for at vide, at du havde en fantastisk ferie i vores ejendom og virkelig nyde alt, hvad vi tilbyder her.

Endnu en gang tak, og vi ser frem til at få mulighed for at betjene dig igen. Vi er fortsat til din rådighed, hvis du har brug for hjælp med det næste booking.

Med venlig hilsen,
Kvalitetschef Online
IBEROSTAR Dominikanske Republik

Anmeldt 13. marts 2016

Et skønt hotel med en dejlig atmosfære og et godt miljø. Ligger i bekvem afstand fra byen Puerto Plata, som bestemt er et besøg vær. Servicen på hotellet er i top. Altid venligt og smilende personale som vil dig det bedste. Maden var altid veltilberedt og havde et stort udvalg. Poolområdet er dejligt og med massere af solstole. Stranden er også fin og ren og aldrig problemer med at få solstole. Havet er dog ikke det krystalklare vand som man måske kunne håbe, men bestemt dejligt.

Overnattede: februar 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
2  Tak, majken62