Anmeldt d. 8. februar 2017

Super betjening med Royal Package. Perfekt service på hotellet og den egne VIP strand. Værelserne lidt små men rene og pæne. Rengøring OK.
Vinen til måltiderne ikke helt OK. Vintage club super.
Maden rigtig god, specielt på A la Carte restauranterne.

• Overnattede: januar 2017, rejste med venner
Tak, raffe217
Anmeldt d. 11. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejligt hotel, servicemindet personale. Rent og pænt og flotte hotelværelser!! God rengøring og skøn mad, et stort udvalg. Super lækker pool. Virkelig dårligt internet! - eneste minus ellers alt godt og tilfredsstillende. Dejlig strand lige ved hotellet

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Natasha G
Anmeldt d. 8. maj 2016 fra mobile enheder

Hotellet var ok, personalet super serviceminded.
Havde tilkøbt Royal pk. Og her var. Vintage Club super - VIP stranden ikke iorden. Havde vennepar ikke været på stranden kl. 6 for at reservere - hvad der står ikke er tilladt, men alle gør - så havde vi ikke fået parasol, som der er alt for få af. For dårligt!
Maden var ok, men bliver noget ensformig

Overnattede: marts 2016, rejste med venner
Tak, Cruiser27848
Anmeldt d. 3. januar 2016

Ankom til et lukket område med mange vejbump. pga de køre som det er radiobiler. vi havde tilkøbt royal pakken det var vi glade for 2voksne 2 voksne børn. Okay værelser, hvor der mangler skabsplads og et spejl i rummet. Mørklækningsgardin var ikke nyt så lys gik lige igennem. Når man har tilkøbt sig royal package, burde værelserne være meget, meget bedre.
Privat strand var luksus service, man skulle bare sige til en af de mange tjenere hvor strand stolen skulle stå og hvad man ville drikke og spise, de kom med det hele SUPER! Men .... hotellet skal også passe på med hvor mange VIP-pakker de sælger. Nogle dage var der ikke nok at strandsengene der hørte til det private område.
Der skulle være wifi hele tiden men det kan de ikke prale med. Flere steder kunne man ikke modtage, men specielt på stranden virkede det perfekt. Der var 3 a la carte restauranter som var lige gode. Men a la carte var det ikke.
For Royal package og premier kunder er det en privat lounge, hvor man kan nyde lækre drinks, god vin og kaffe. Små pindemadder og lækre små kager blev der suppleret op med hele tiden. Virkelig god service og atmosfære i loungeområdet.
Alt i alt en super ferie, der var pengene værd .. men. Når man har betalt for Royal package forventer man også god service hele vejen rundt, men til tider var det mangelfuldt. Personalet skal være opmærksom på de der bærer det sorte armbånd og yde lidt ekstra i forhold til placering i restaurant og hurtigere service i forhold til drikkevarer m.v..
Der var mange strandsælgere, men de accepterede et nej tak. For de der ønsker at komme på diverse udflugter, kan man sagtens købe disse af sælgerne på stranden. Det fungerede rigtig, rigtig fint og var en del billigere end hvis man købte via rejseselskabet.
Maneger og chefer på hotellet var helt usynlige. Vi så dem kun i forbindelse med jule og nytårsaften. Resten af tiden var de slet ikke til stede. Vi har været mange steder, hvor opfølgning på ens ferieophold hele tiden blev iagttaget af ledelsen, for at optimere ens ophold.

• Overnattede: december 2015, rejste med familie
5  Tak, Thomas5500DK
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 26. november 2015 fra mobile enheder

Dette var mit første all inclusive ferie og dette feriested opfyldt mine forventninger til fulde! Shorty, Carlos Santana og Delfi var helt fantastisk og fortjener helt sikkert anerkendelse!!! Feriestedet var fantastisk flot og velholdt. Jeg var nervøs for mad, men havde ingen klager! Bartenderne var fantastiske i særdeleshed Elyvn. Jeg ville elske at vende tilbage:)

4  Tak, Erin M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.ca. Se original