Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.792)
Filtrer anmeldelser
3.792 resultater
Medlemsvurdering
1.757
1.411
436
108
80
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.757
1.411
436
108
80
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 3.792 anmeldelser
Anmeldt d. 6. januar 2015

Ved første øjekast, er dette hotel et pust af elegance, når man træder ind i lobbyen. Højt til loftet og kæmpe stor. Det ser rigtig fint ud. Vi besøgte hotellet i juleferien og der var pyntet fint op uden at være overdrevet, som man ofte ser, når man rejser ud i verden i den periode.
Hotellet er delt op i en del for de "rige" og en del for os, der er lidt mere nede på jorden. Og det er den sidste del jeg beskriver her.
Vi boede i 2 omgange på et standardværelse. Begge gange med udsigt over havet og poolområdet. Værelserne er store, med store senge, stort badeværelse og balkon. Ikke noget at klage over der.
Skulle vi komme med et lille indspark, til forbedringer, ville det være, at vi ikke kunne låse vores altandør, vi fandt aldrig ud af, hvor man kunne tænde og slukke lyset på altanen. På første værelse (3201), var det tændt hele tiden og på andet værelse, var det slukket. (2133)
Den første nat i 2133, frøs jeg helt ind til knoglerne. Det virkede som om aircondition ikke fungerede ordentligt. Heldigvis fandt jeg tykke tæpper i skabet.

Buffet restauranten, der ligger i kælderen, har et stort og varieret udvalg. Men desværre er det som med alt andet mad på Cuba. Det smager ikke af så meget. Morgenbordet er bedst. Aften buffeten er ofte kold og ikke særlig appetitlig. Jo senere man kommer, jo mere træls bliver maden.

De ansatte i restauranten er ikke til at slå et smil af. Det er de forøvrigt ikke ret mange steder på hotellet. De forskellige mænd, der står med stenansigter rundt omkring og ligner små vagter, bliver man nærmest utrygge ved. Ingen smil eller happy new year der, heller. Alle virker nærmest sure og ugæstfri.

Nytårsaften.
Flot arrangeret aften med 6-7 retter mad med vin og champagne (agtig) samt fri bar - Dog har jeg en beklagelse. Musikken var alt for høj under middagen. Umuligt at tale sammen.

Men alt i alt, kan jeg godt anbefale hotellet, hvis man kan leve med et stort udvalg af mad, der smager af ikke ret meget og en internetpris på 6 CUC (ca. 50 kr) i timen, hvis man ikke bor på level etagen.

Stefano, if you like to get more visitors, you should give op wi-fi by payment and make it free all over the hotel. We want that, when we come from Europe. We expect it.

About the restaurant. the food is boring and tasteless. I missed caribbean food with a lot of taste. I missed garlic and I misted chili peppers. More spices and fresh vegetables. And your bread is too sweet. About the toaster for toasted bread: It is slowly. Double slowly. You have to turn the toast and give it on the other site, as well. 6-8 minutes totally.
But your smoked salmon, is delicious.

New years eve, was a nice arrangement. But music was to loud during dinner. impossible to talk together. Maybe the violin music from the restaurant the next morning, would have been better as dinner music new years eve.

By the way the railing outside is loose

Dato for ophold: december 2014
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, LiselotteM4
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Stefano S, Director General hos Melia Habana, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. januar 2015

Kære LiselloteM4:

Vi ville sætte pris på din positive kommentarer om vores forberedelse og dekoration af hotellet i anledning af jul og nytår.

Som for forslag, ikke passer dig tvivler på, at vi har noteret buenta i alle tilfælde, og jeg garanterer dig, at vi altid arbejder hårdt på at forbedre ...

Jeg håber du havde en sikker rejse hjem og vil snart vende tilbage med os. Det vil være en fornøjelse at byde dig velkommen.

Med venlig hilsen

Stefano Sturni
Direktør

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 2 uger siden

Dato for ophold: november 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 4 uger siden

Dato for ophold: december 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt for 4 uger siden

Dato for ophold: november 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 10. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser