Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.216)
Filtrer anmeldelser
1.216 resultater
Medlemsvurdering
441
272
231
129
143
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
441
272
231
129
143
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.216 anmeldelser
Anmeldt d. 10. juli 2016

Hotellet ligger på vej ind til centrum og har derfor en god beliggenhed. Selve servicen som personalet leverede var generel venlige og serviceminded. Men selve hotellet var godt nok slidt.
Hotellet á la carte Restaurant glimrede med slet ikke at have nogle af de oksekødretter der stod på menukortet.
Første gang hvor jeg har været på et hotel med levende musik til morgenmaden.

Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, KimAskelundM
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Roxana R, Director Comercial hos Iberostar Habana Riviera, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2016

Kære (a) Kunde:

Først og fremmest tak for dine kommentarer, de er meget værdifulde for os, fordi de hjælper os til at se de områder af muligheder, hvor vi kan forbedre; Vi beklager meget ikke at have opfyldt dine forventninger, og være sikker på at vi vil gennemgå det negative aspekt, der peger os.

Vi ønsker at virkelig give os mulighed for at betjene dig igen og ikke kun opfylder dine forventninger, hvis ikke overstige dem.

Venlig hilsen,
Roxana Gonzalez Prieto
Commercial Director
Hotel Habana Riviera
E-mail: comercial@gcrivie.gca.tur.cu
Tlf. (537) 836-4051, ext. 238

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 28. marts 2016

Dette klassiske og skønne hotel er under ombygning. Der er kun seks værelser pr. etage, resten bliver renoveret. Der er daglig byggestøj fra bore/hammer maskiner, som gør det umuligt at opholde sig på værelserne efter kl. ni og og indtil kl. 18.00. Det gamle kasino er opbevaring af hoteludstyr og er derfor også lukket af. Hertil kommer at alle altaner er lukkede af, grundet sikkerhed, og det gælder også dele af poolområdet.

Vi er ikke spansktalende, men derimod ok engelsktalende. Der er kun ganske få engelsktalende blandt personalet, så det kan være svært at kommunikere. Flere gange blev vi opfattet som amerikanere, og blev mærkbart dårligere behandlet end ellers.
Bliv væk fra dette hotel, indtil det er færdigombygget, og mit bud er at det ikke bliver i hverken 2016 eller 2017.

Værelsestip: Der er ikke havudsigt på de nederste etager. Man skal over 5. Etage.
Dato for ophold: marts 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Frank H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Roxana P, Director Comercial hos Iberostar Habana Riviera, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2016

Kære Frank,

Tak for at dele din mening og lade os vide dine kriterier. Vi beklager oprigtigt ulejligheden du havde under dit ophold. Vi vil gennemgå alle aspekter, som du hæve os med det formål at forbedre, selv om vi allerede arbejder på tilfredshed for vores gæster.
Vi vil gerne have dig til at være opstaldet igen i vores hotel til at betjene dig og gøre overgå dine forventninger.
Venlig hilsen,
Roxana Gonzalez Prieto
Commercial Director
Hotel Habana Riviera

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 10. marts 2016

Hotel med en usædvanlig historie, lidt kitschet, men grundlæggende velholdt.
Værelser ok, bar med musik og fantastisk havudsigt direkte på Malecon.
Morgenmadsbuffet er ok, eks. omeletter, spejlæg mv efter ønske.
Aftenbuffet jævnt kedelig, men ikke dårlig.

Værelsestip: Ryk højt op og nyd udsigten.
Dato for ophold: marts 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, BentDenmark
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Roxana P, Director Comercial hos Iberostar Habana Riviera, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. marts 2016

Kære (a):

Vi er glade for at høre, at nydt dit ophold hos os.

Vi sætter pris på, at du har publiceret dine kommentarer på Trip Advisor.

Vi er glade og vi er glade for disse bemærkninger. Kommentarer, der hjælper os i vores daglige arbejde og et incitament til at fortsætte med at forbedre vores indsats og søger at opnå større tilfredshed for vores kunder.

Ønsker vi vælger igen snart, modtager venlig hilsen.

Vi venter !!!

Venlig hilsen, Mine Venlig hilsen,

Roxana Gonzalez Prieto
Commercial Director
Hotel Habana Riviera
Email: comercial@gcrivie.gca.tur.cu
Tlf. (537) 836-4051, ext. 238

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 25. december 2008

Gulvtæppet var beskidt, de fleste elpærer virkede ikke, badeværelset var i en meget dårlige stand (badekaret rustent, mug på væggene), meget ofte intet varmt vand, hårtørrer enten i stykker eller var der ikke, min vens toilet havde intet bræt, værelsestelefonen virkede ikke.
Meget dårlig service (nytter intet at klage i receptionen, bare spild af tid).
De opkræver 6 CEC (= 5 euro) pr. minut for at ringe til udlandet.
Eneste positive er udsigten, som er fantastisk, og morgenmaden er rimelig god.
De mandlige tjenere havde en tendens til at være temmelig belastende over for de smukke kvindelige gæster.
Jeg forstår, at det here eller mindre er stilen i Cuba, men et internationalt hotel bør dæmpe en sådan opførsel, så kvinder kan slappe lidt af - i det mindste på deres hotel.
Kommer her aldrig igen

1  Tak, YouBeeTs
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 9. november 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: december 2017
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
IberostarHoteles, Quality Manager hos Iberostar Habana Riviera, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser