Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.326)
Filtrer anmeldelser
4.326 resultater
Medlemsvurdering
2.627
1.160
335
128
76
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.627
1.160
335
128
76
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.326 anmeldelser
Anmeldt d. 27. februar 2016

Conrad er et fint hotel, men ikke det bedste i sin klasse ift pris og standard af de mange, vi har besøgt på Bali. Fan på værelset virkede ikke ved sen ankomst, og vi måtte vente længe inden vi blev flyttet til et andet værelse. Ved ankomst eller under ventetiden blev vi ikke budt på en kold velkomstdrink eller andet, der plejer at være kotyme på disse hoteller. WiFi koster ekstra, hvilket heller ikke er normal 2016 standard. Der var kø og ventetid ved indgangen til morgenmaden, hvilket muligvis skyldes vi kom i den sidste del af kinesisk nytår. Selve morgenmaden var OK.
Stranden er fin og opskyl fjernes løbende. Opskyllet tang hakkes ned i huller i stranden, pas på når du går, de kan godt fange et ben. Pools og omgivelser fine.
Den bedste service på stedet får du ved udgangen, hvor de unge fyre, der tager imod gæster, skaffer taxaer etc. er fantastisk hjælpsomme og imødekommende.

Dato for ophold: februar 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Sted
    • Service
Tak, Lenskjold
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConradBaliManager, General Manager hos Conrad Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. marts 2016
Google Oversæt

Dear Lenskjold,

Thank you for your review of Conrad Bali. I am extremely sorry that there occasion of disappointments during your stay with us and failed to meet your expectations, my sincere apologies. We look into these issues very seriously and take corrective actions to remedy this with marked improvement in mind.

Please be informed that standard wifi connectivity is provided free of charge in the Lobby of the hotel. Moreover, all Hilton HHonors members who have booked the hotel directly (through proprietary channels such as hotel direct, our website, Hilton Reservations Customer Care etc.) can now enjoy complimentary wifi across the resort.

Once again, thank you for your efforts in sharing your comments and observations as it is only through feedback from our valued guests that we are able to continually improve our services and facilities. We hope to welcome you back on your next visit soon.

With best regards,

Frederic Lebegue
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 5. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConradBaliManager, General Manager hos Conrad Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Conrad Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConradBaliManager, General Manager hos Conrad Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Conrad Hotels & Resorts
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConradBaliManager, General Manager hos Conrad Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste med venner
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
ConradBaliManager, General Manager hos Conrad Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser