Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.000)
Filtrer anmeldelser
4.000 resultater
Medlemsvurdering
1.875
1.334
515
145
131
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
1.875
1.334
515
145
131
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 4.000 anmeldelser
Anmeldt 19. november 2016

Dette er et hotel, med et ekstremt højt service niveau. Alt personale, er meget venlige og smilende,dog vil vi fremhæve en enkelt person Mister Sudi, der serverede på stranden, han var virkelig en fantastisk tjener.
Da vi havde all inclusive,fik vi afprøvet alle restauranter, virkeligt god mad, alle steder.
Hvad værelse angår, dejlig størrelse, med havudsigt ( vælg havudsigt I vil ikke fortryde dette ), når det så er sagt, er det nok her at det største renoverings projekt ligger, trænger virkelig. Men ok, hvis man ikke er kræsen.
Hotellet har en fantastisk beliggenhed, et stenkast fra havet, flere restauranter,man kan såmænd spise på stranden, hvis det er det man ønsker.
Er man til show, skal man ikke gå glip af disse ( flere gange om ugen ) virkelige gode
Næste gang vi tager til Bali, bliver det bestemt på Grand Mirage

Værelsestip: vælg et værelse med havudsigt
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, box1011
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 17. november 2016

Dårligt hotel med dårlig service. Ingen vand på vores 2 værelser. Hotellet forsøgte at ordne vandhaner samt badet. Men det kom ikke til at virke. 5-stjernet hotel uden vand på værelserne. Vi forsøgte at klage uden held. Tag ikke til dette hotel.

  • Overnattede: oktober 2016, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
4  Tak, pia543
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 20. august 2015

Fra vi ankom til vi tog afsted var personalet meget smilende, hjælpsomme og imødekommende. Stor, god, variabel morgenmadsbuffet. Flotte, rene værelser med en skøn atmosfære på hele hotellet. Stor pool.

  • Overnattede: august 2015, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Susanne L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 26. oktober 2014

Lige hjemvendt fra et skønt ophold på Grand Mirage i 2 uger, deler jeg gerne mine oplevelse her. Vi havde bestilt vores ophold med all inclusiv, det kan vi varmt anbefale, det er et særdeles veludviklet all inclusiv koncept på Grand Mirage Hotel. Ud over frit valg mellem 4 restauranter er der fri mini bar, der dagligt bliver fyldt op. Vi fik også fribilletter til Devdan`s fantastisk flotte show og en voucher på 100 dollar til spa behandlinger på hotellet. Vi fik også en masse billetter til den motoriserede vandsport, bl.a. speed båd, sea walking, banan båd og meget mere. Ikke motoriserede vand sports tin kunne benyttes ubegrænset, f.eks. katamaran båd og kajak. Ud over alle disse gratis aktiviteter, var der også en masse andre aktiviteter ved pool og strand. Personalet er ekstremt venlige og serviceminded. Mine allerbedste anbefalinger af dette hotel, skulle jeg komme til Bali igen, vil Grand Mirage Hotel bestemt være første valg.

  • Overnattede: oktober 2014, rejste med familie
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
2  Tak, LisbethH
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
PR G, General Manager hos Grand Mirage Resort & Thalasso Spa - Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. november 2014
Google Oversæt

Dear Lisbeth H,

Thank you for residing with us and hinting our future guest by posting a review on Trip Advisor.
It is rewarding that we received such a great feedback from you about our service and facilities. Thank you for letting us know you have experienced the best value of staying at our resort. We are glad that you enjoyed the watersports, Devdan show, the spa and our service.

We hope that we will have the honor to welcome you again at your next stay.

Best Regards,

Juan A. Sanchez
General Manager of Grand Mirage Resort & Thalasso Bali

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 28. juli 2014

min søster og jeg bookede dette hotel i håb om at det var luksus 5 stjernet hotel. men vi var virkelig utilfredse da vi ankom. først ventede vi over en halv time for at kunne checke ind. der var for meget papir arbejde hvilket jeg synes var åndsvagt. maden ALT for dyrt vi spiste på hotellet EN gang og det var ikke pengene værd! morgenmad var inkl. i prisen og det var lækkert! lækker udvalg. men det er så også det eneste plus! skal aldrig tilbage til det hotel og det skal helt klart ikke anbefales. det er ikke 5 stjernet som jeg har oplevet på andre hoteller

Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, Sima R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Juan Antonio S, General Manager hos Grand Mirage Resort & Thalasso Spa - Bali, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. august 2014
Google Oversæt

Dear Sima R,

I am sorry that your stay with us was less than satisfactory. I do apologize that you had to wait for checking in.

In regards to the food, I am sorry if the food was not up to your liking. Kindly rest assured that we always do our best to accommodate all the guests needs.

Once again, please accept my apologies for the inconveniences. I hope the issues will not deter you to visit Grand Mirage again

Best Regards,
Juan A. Sanchez, General Manager at Grand Mirage Resort and Thalasso Bali

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser