Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.921)
Filtrer anmeldelser
1.921 resultater
Medlemsvurdering
847
708
236
81
49
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
847
708
236
81
49
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.921 anmeldelser
Anmeldt 7. oktober 2017

Vi er efterhånden blevet lidt magelige så vi vælger hoteller, dette hotel slog ikke fejl.
alt gik efter planen, hotel transport virker 100% fra lufthavnen, vi faldt for den Italienske som er en af de mange spisesteder på dette hotel

vi fik 14 dejlige dage, hotel kan anbefales

Værelsestip: der kan være problemer med mobiltelfoner på hotellet da der er 2 master på taget så har man værelse lige under er der ingen dækning
  • Overnattede: september 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Steen J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 30. december 2014

Vores mål for at vælge Bali og Grand Aston Bali er afslapning, klimaet og naturen. Til februar rejser vi for 5 gang (2008, 2011, 2012, 2014 og 2015) til Grand Aston Bali, - stedet, som opfylder vores ønsker. Vi nyder den afslappende stemning og personalets venlighed, som vi oplever med det samme, vi ankommer til hotellet. I 2008 og 2012 delte vi opholdet mellem flere hoteller på øen. Det var en stor skuffelse. Grand Aston Bali er det allerbedste hotel. Vi foretager alle bestillinger på nettet. Indtil dato har intet svigtet, ikke en gang transporten fra lufthavnen til hotellet. I løbet af ferien lejer vi en bil+ chauffør for ca. 50$ en hel dag, hvor vi får opfyldt alt det kulturelle. Om aftenen spiser vi på de hyggelige restauranter på modsatte side af gaden eller på hotellet. Som gæst på Bali kommer man langt med venlighed. Er der oplevelser, som man ønsker ændret, så foretag kontakten med venlighed, for så vil du opleve det samme retur. Vi kan ikke genkende kritiske anmeldelser mht. morgenmad, all inclusive eller beskidt pool.

  • Overnattede: februar 2014, rejste som par
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Susanne E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 11. december 2013

Alt det de skriver på deres hjemmeside passer overhovedet IKKE . Hotellet er ikke Ny renoveret Værelserne er beskidte og Aircondition virkede ikke på 2 af værelserne vi havde (vi havde 3 værelser den 1 dag ) . Vi havde købt ekstra All inclusive vi fik intet af det som hotellet lovede på deres hjemmeside . Morgenmaden var elendig . Maden var flere aftener uspiselig det var enten koldt eller frosset - elendigt tilberedt mm. , vi fik ikke det mad vi bestilte . Der er ingen service Vi skulle være der i 15 nætter, der er intet der fungere , Poolen var beskidt nogle dag kunne man ike se bunden for snavs Personalet kunne hverken tale eller forstå engelsk . Vi har været på Bali 12 gange vi er ALDRIG fået så dårlig behandling / service som på dette hotel .

Kan kun sige - hold jer langt væk fra dette Hotel det er ikke et 5 stjernet , det burde højest have 2- 3 stjerner !!!!!!!!!

  • Overnattede: november 2013, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Gitte7772013
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
GrandAstonBali, General Manager hos Hotel Nikko Bali Benoa Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. februar 2014
Google Oversæt

Dear valued guest,

My apologies your stay here was not up to your expectations. We do have different All inclusive packages that offer different levels of benefits and inclusions.

I sincerely hope that you will give us another chance to show you the truly standard of our resort.

Yours Sincerely,
Ian Cameron, General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt for 3 dage siden

  • Overnattede: oktober 2018, rejste som par
    • Sted
    • Værelser
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hotel Nikko Bal... B, Public Relations Manager hos Hotel Nikko Bali Benoa Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Overnattede: september 2018, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hotel Nikko Bal... B, Public Relations Manager hos Hotel Nikko Bali Benoa Beach, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser