“Fantastic dinner”

Hotel Fakkelgaarden Restaurant
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 26. august 2020

Værelserne, Maden, drikkevarene og servicen er helt i top, vi kommer gerne igen. Hilsen Boysen :o) ..

Tak, HBO88

Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt Spotdeal med ophold og 4 retters menu.
Fra vi trådte ind af døren til vi tog af sted igen blev vi serviceret på absolut bedste vis.
Vi startede med kaffe og kage i pejsestuen og det var en lækker start.
Aftenens menu og vine var superbe og virkeligt godt balanceret og god service hele vejen igennem. Vi sluttede af med drinks i pejsestuen.
Morgenmaden var rigelig og meget lækker.

1  Tak, Lone_Frank_Nielsen
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

Havde købt et gourmetophold og tilkøbte en vinmenu.
Ved ankomst fik vi serveret kaffe og kage. Den fireretters menu blev serveret i Tårnværelset med udsigt ud over Flensborg Fjord. Maden var udsøgt, veltillavet og smukt anrettet. De tilhørende vine var godt afstemt til maden, dog var rødvinen lidt for kraftig til hovedretten. Betjeningen var perfekt. Køkkenet tog hånd om allergier.
Morgenmaden dagen efter var super og overdådig.
Værelset var fint med gode senge.
Helt bestemt et sted, vi gerne vender tilbage til.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, Kidaha
Anmeldt 20. februar 2020

Fra det øjeblik vi trådte gennem glasdøren og ind i foyen, blev vi mødt af venlighed, professionel service og smilende personale. Vi fik et skønt værelse med fjordudsigt, utroligt rummeligt og med en flot maritim indretning.
Så stod den på snacks og cava i pejsestuen inden vi blev fulgt op i tårnrestauranten og fik en dejlig 6 retters gourmet middag. Igen blev vi mødt at et fantastisk personale med god indsigt i mad og vine og de var gode til at få os til at føle os velkomne og forkælede. Vinmenuen var godt afstemt til måltidet . Kaffe og chokolade blev efterfølgende serveret i pejsestuen og vi kunne til sidst gå lykkelige og veltilpasse i seng. Udsigten til solopgang over Flensborg fjord var helt fantastisk og som prikken over i-et fik vi en utrolig dejlig morgenmad. Derudover fik vi også en dejlig 25-års jubilæums bog fra Fakkelgaarden med skønne opskrifter. Vi kan slet ikke få armene ned - her må vi simpelthen bare vende tilbage til :-) Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Hartelius
Anmeldt 10. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt en SPOTdeal på Fakkelgården, gourmetmiddag med fire retter, overnatning og morgenmad. Det var sublimt!! - fantastisk menu og yderst kompetent betjening. Vi Tilkøbte begge deres vinmenu, passede perfekt til retterne og de var ikke nærige med opskænkningen. Morgenmaden var i samme høje klasse som maden aftenen før. Kan bestemt anbefales !!!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, perholmberga

Rejsende, der kiggede på Hotel Fakkelgaarden Restaurant, kiggede også på

Glücksburg, Slesvig-Holsten
Aabenraa, Sydjylland

Har du været i Hotel Fakkelgaarden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!