Anmeldt d. 17. februar 2019 fra mobile enheder

Vi havde en meget negativ oplevelse med Holbøl landbohjem da vi havde bestilt mad ud af huset til en fødselsdag, vi havde bestilt mad til 26 kuverter men modtog ikke nok mad hvoraf en stor del af kartoflerne var rå. Da vi efterfølgende kontaktede dem fik vi at vide det var deres standard pakke og hvis vi vil have mere måttet vi betale ekstra. Selvom vi havde bestilt pr kuvert. Kvinden vi var i kontakt med var meget konfronterende og efter betaling (fuld pris på trods af mangler) mente hun at vi i fremtiden ikke skulle bestille fra dem af.

Kan ikke anbefale.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, josefine580
Anmeldt d. 26. juli 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Holbøl landbohjem en torsdag og fik Bix og Bajer for 75kr. Til prisen får man al den biksemad og spejlæg man orker at spise samt en Fuglsang øl. Personalet fylder flittigt op i fadene så de meget sultne skal nok blive mætte. Det er ikke en Michelin restaurant men smagen er fin og personalet flinke. Stedet er populært blandt mange pensionister men alle er velkomne og skal nok kunne hygge sig

Dato for ophold: juli 2017
Tak, Henrik N
Anmeldt d. 10. september 2016

Et godt madsted, med venlig og behagelig servering, og en dejlig middag, er virkelig et besøg værd, ligger nemt og godt at komme til , gode parkeringsforhold også med busser.
Så det kan varmt anbefales :-)

Dato for ophold: september 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, FreddyNordborg
Anmeldt d. 13. august 2015

Her kan man selv sammensætte sin menu og de er altid til at snakke med, og kommer med gode forslag. Maden smager fantastisk og der er altid overflod af mad.
Vi har bestilt der fra mere end 10 gange nu, og der har aldrig været noget at sætte en finger på endnu.

Dato for ophold: august 2015
6  Tak, 98heidic
Anmeldt d. 28. november 2014 fra mobile enheder

Vi havde bestilt buffet til 16 mennesker og jeg tror der var mad til det dobbelte. Fin betjening,god mad i overflod og til en pris der var til at betale. Skal i aften holde vores sølvbryllupsfest samme sted og vi glæder os allerede. Kan på det varmeste anbefales.

Dato for ophold: april 2014
4  Tak, Gunhild A