Anmeldt d. 20. juni 2021

Meget dejligt og rent Kruså Camping! Vi kan lide den og sagtens vender tilbage! Vi har været der kun for weekenden men kan sige allerede at der er utrolig hjælpsom, sød campister, også sød værtspar. Det er en hyggelig campingplads
Det er meget tæt på grænse butikker så vi var meget glad at være der:)

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, Jayaseeli
Anmeldt d. 10. august 2020

Vi havde en rigtigt god oplevelse på Kruså Camping! Vi kiggede først efter en plads ved fjorden, men enten var der optaget, eller også lå folk "i lag" - hvilket fjerner lidt af charmen ved at campere ...

Pladsen snyder udefra; den ser ikke særligt spændende ud og ligger lige ved en tankstation. Indenfor er det noget helt andet.

Vi kunne selv vælge plads, og der var rigtigt god plads til alle. Det var en fornøjelse. Der er dejlig natur på pladsen. Servicebygningerne var pæne og velholdte. Vi nød den nyindviede pool, hvor vi ikke på noget tidspunkt oplevede, at der var overfyldt (weekend i august).

Minigolfbanen er flot og sjov.

Der er en lille café/grillbar og en butik på pladsen.

Vær opmærksom på, at miljøafgiften ikke er inkl. i pladsprisen (hvilket den lige så godt kunne være for overskuelighedens skyld som så mange andre steder).

Alt i alt en rigtig positiv oplevelse, som vi gerne vil vende tilbage til.

2  Tak, Derejsende
Anmeldt d. 8. august 2020

Jeg vil give mine allerbedste anbefaling til dette skønne sted
Stedet drives af den skønneste familie, der altid møder dig med et smil, de meget service mindede, hjælpsomme og vil gøre rigtig meget for deres gæster.
1000 tak for vi måtte bo hos jer - vi ses helt sikkert igen ☀️

Tak, camillag213
Anmeldt d. 8. august 2020

Min kæreste og jeg var kørt sydpå uden nogen plan for overnatning, vi faldt over denne campingplads og selvom kl var mange fik vi en plads. Denne ene nat blev hurtigt til tre ️. Stedet drives af en skøn familie som sidste år overtog stedet. Det er nemt at mærke, at de er ildsjæle der gør et kæmpe stykke arbejde for at imødekomme deres gæsters behov. Man bliver altid mødt med smil og god service, de er nogle meget jordnære mennesker som oprigtigt interesserer sig for sine gæster. Stedet og faciliteterne er virkelig gode, der er en lækker ny pool, gode bade og toilet forhold alt sammen meget rent Dette er helt sikkert ikke sidste gang vi besøger Kruså Camping fem stjerner herfra Århus! ⭐⭐⭐⭐⭐

Tak, Mortent911
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

En super lækker plads, kun et stenkast fra grænsen, pæne toilet og køkken forehold. Rimlig priser og de sødeste ejere man føler sig velkommen og de er meget hjælpsomme, stor nyrenoveret pool og stor ny legeplads med klatretårn, svævebane og hoppepude. Der er en god stemning på pladsen og hunde er velkommen. Lige bag pladsen liger en stor hundeskov / plantage hvor man kan gå fri med hundene. Vi har brugt 15 dage på Kruså i år og kommer igen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: juli 2020
Tak, A2520SFfrankh