Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi, en familie på fire, er lige hjemvendt efter en helt igennem skøn efterårsferie på Kruså Camping. Vi har været der før, for mange år tilbage, og ja, pladsen har været forsømt nogle år, men efter det nye værtspar har overtaget pladsen, ja så sker der bare noget. De har lang vej igen, hvis det skal være luksus, men når det så er sagt, så har vi KUN positivt at sige. Jeg har dog aldrig mødt sådan et fantastisk værtspar. Hold nu op en service vi blev mødt med. Alt kan lade sig gøre, de er imødekomne, glade, smilende, flittige og ikke mindst blev vores datter nærmest en del af deres familie (ifølge hende selv). Hun hyggede sig med deres yngste datter, og der blev stablet diverse aktiviteter på benene for børnene. De var bl.a. rundt og skræmme folk med et værre halloween monster , til børnedisko mm. Vores børn kedede dig ihvertfald ikke mens vi var der. Og rengøring af div servicebygninger var også helt i top. Så derfor, på trods af at pladsen trænger til en opfriskning, så får de 5 stjerner herfra. Vi kommer HELT SIKKERT igen.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Karina Holm Ste... T
Heidi L, Chef  hos Krusaa Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

tusind tusind tak Karina...

Det var virkelig også en fornøjelse at have besøg af jer og jeres børn. Dejligt med et nyt familie medlem, bonus datteren som ikke ville hjem igen..hihi

Det vil glæde os at få besøg af jer igen.

kram fra os alle 5

Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde 1 enkelt overnatning her og sjælden har vi mødt mere imødekommende og smilende lejrchefpar dejlig oplevelse som slutning på vores ferie kommer helt sikkert igen alt var pænt og rent på pladsen også bad og toilet forholdene

Dato for ophold: august 2019
Tak, HannaVejle
Anmeldt d. 27. juli 2019

Dejligt med nye ejere der sprudler af energi,med masser af nye tiltage, hvor er det skønt at se hvad et nyt værtspar kan gøre ved en plads.

Altid et smil på læben og alt kan lade sig gøre, hvis man spørg.

Tak for en hyggelig ferie.
Familien i nordjylland

Sidste stjerne, da der stadig er en del der skal gøres, og vi glæder os til svømmepoolen kommer op og fungere igen.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, PETERNILAUS
Anmeldt d. 12. juli 2019

Her oplever vi service på top plan
Har brugt pladsen i mange år men dog kun som transit ( -service af forrige ejer).

nu har med ny forpagter altid klar til at yde service og hjælpe hvor de kan med et stort smil på læben
Rengøring i top alt i alt til ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Dato for ophold: juli 2019
Tak, MonicaH1794
Anmeldt d. 27. maj 2019 fra mobile enheder

Dejlig plads, flotte og rene toilet og badeforhold. Søde og imødekommende værtspar. Mulighed for et smut eller 2 over grænsen. Hytterne er rene og pæne, madrasserne er fine og man sover ganske udemærket. Bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, AnnN1001
Heidi L, Chef  hos Krusaa Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019

Tusind tak for din anmeldelse, det er SÅ vigtigt for os :-)