“Super lækker mad. Vi var der”
Anmeldelse af La Perla

La Perla

Super lækker mad. Vi var der en lørdag aften og der var rigtig mange som hentede take a Way. Store portioner og velsmagende, både pizza og pasta.

Tak, brianjuull

Anmeldt 7. april 2020

Godt sted at bestille Take Away de er altid flinke og venlige og maden er veltillavet og varm når det bliver leveret til tålelige priser meget at vælge imellem og de har spise kort på nettet og billig levering og man kan få næsten det man ønsker med et smil,så kan anbefales herfra.

Dato for besøg: april 2020
Tak, Puttemik1
Anmeldt 2. april 2020

Vi har bestilt flere gange med udbringning og maden er altid veltillavet efter eget ønske og er dejlig varm når den modtages,kan kun anbefales herfra søde og flinke folk og de har byttepenge med,så det er nemt bare ring.

Tak, Puttemik
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Lynhurtig service, fine pizzaer, dog med meget dej.
Kæmpe udvalg.
Super til en hurtig pizza, men ikke over middel.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, magnushoumann
Anmeldt 9. juli 2018

Hyggelig pizzeria med stort udvalg af pizza og andre retter.
De laver supergode pizza. Altid høflig og god betjening. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Karin Meyer O

Rejsende, der kiggede på La Perla, kiggede også på

Har du været i La Perla? Fortæl om dine oplevelser!