Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 8. september 2021

Vi har igennem tiderne været på mange hoteller, og sjældent har vi oplevet så god en service fra personalet, hele vejen rundt fra receptionisten til tjenerne blev vi mødt af smil, og en god lille snak. Vi spiser vegansk, og selv om det var uden forberedelser, så sørgede køkkenet for suveræn mad, og kokkene kom selv ind med deres kreationer så vi fik en vip oplevelse, i stedet for følelsen at vi var krævende gæster. værelser var som på mange andre gode hoteller, men intet kan måle sig med den dejlige oplevelse det var at overnatte 2 dage på Nørherredhus og den helt uovertruffen gode service vi fik. tusind tak for den ekstra gode behandling.

med venlig hilsen Chris Romppanen

Værelsestip: op på første, flere værelser havde udsigt om skov og nærliggende sø
Dato for ophold: september 2021
Tak, L5131IGchrisr
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Det er ikke pengene værd, og et sted der absolut ikke kan anbefales.

Stedet er ikke vedligeholdt, og maden er dårlig. Der bliver serveret buffet i ligkister hvor der kan kigges langt efter kvalitet og grønsager. Morgenmaden er meget skrabet og er langt fra niveauet fra andre hoteller.

Personalet var generelt ikke særligt serviceminded og en tjener i restauranten direkte ubehøvlet. En receptionist skal dog trods alt have ros for at gøre en indsats for at rode bod på hans inkompetente kollegaer.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 852heine
Anmeldt d. 27. juli 2021

Det er absolut det perfekte sted at holde en lille miniferie hvis du:
(1) er på slankekur; og ikke synes det er sjovt at ’hold igen’ fordi maden smager alt for vidunderligt,
(2) helst vil være fri for at spise grøntsager, … grøntsager af nogen art. Tja – godt gammeldags kød, sauce og kartofler; uden alle de dikkedarer med grøntsager.
(3) Har lidt svært med at bestemme fra menukortet; især hvis der er flere end to muligheder. (4) Har det bedst med ’hent selv’ mad; fordi du synes at det er pjat med at få det serveret. Det trods alt kan komme til at virke lidt overflødigt/pompøst at få det bragt til bordet,
(5) Kan lide at maden er ’tempereret’… hellere til den kolde side.
(6) ikke kan fordrage gourmet mad,
(7) Elsker en blød, blød seng med skumpuder
(8) Har en trang til at drikke for meget og helst vil have at ’baren’ lukker senest ved 22:00 tiden; for at formindske overforbrug.
(9) Synes det er sjovt at lave lidt hovedregning når der skal betales.
…Så er det stedet!

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Escape139300
Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Bookede familieværelse for 2 + 2 personer med 3 overnatninger direkte på hotellet og fik tilbudspris i mail, som vi accepterede. Vi var også på hotellet et par dage i 2020, men maden var nedgraderet en hel del i 2021. Da vi skulle afregne opholdet, blev vi præsenteret for en værelsespris væsentlig over det vi havde aftalt. Receptionisten afvist blankt at sammenholde med vort tilbud. Vi betalt beløbet. Da vi kom hjem kontaktede vi hotellet for at få fejlen rettet, men blev igen afvist. Herefter mailed vi sammen 4 gange over 2-3uger inden hotelchefen accepterede, at der var en åbenlys fejl. Fra hotellet en beklagelse af det lange forløb, men ingen beklagelse af deres åbenlyse fejl. Vi har nu fået de for meget betalte 1.190 kr. retur, og kommer ALDRIG på hotellet igen.

Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, PerR_13
Anmeldt d. 22. juli 2021 fra mobile enheder

Ganske ok sted til en fair pris.
Værelserne er super fine til at overnatte. (Men måske ikke lige til et lækkert kæreste getaway ophold).
Udemærket morgen buffet.
Fantastisk placering af hotel hvis man skal besøge Universe som blot ligger 5min derfra.

Vi fik en helt fantastisk service fra frontdesk personalet som gik rigtig langt for at hjælpe os.

Hvis vi skal besøge Universe igen så overnatter vi helt klart på dette hotel.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Bibsendk