164 US$
Hotels.com
Priceline
Orbitz.com
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Efter vores besøg på hote nørherredhus kan jeg kun anbefale andre at gøre det samme. Rene værelser og super service. De går virkelig langt for at hjælpe deres gæster fem store stjerner herfra. Endnu engang tak for hjælpen.

Tak, Caspercg
Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Det er et ganske godt sted. Det var som forventelig, til en ok pris. Als er også et ok sted, men det lukker om sig selv, man skal hele tiden mod Sønderborg, hvis man skal på tur. Jeg er ikke sikker på at vi kommer tilbage igen grundet geografien.

Tak, Dream38111698382
Anmeldt d. 11. juli 2021

Vi havde 2 fremragende overnatninger på et fint rent værelse fra den 9/7til den 12,7 . Personalet var virkelig helt i top., søde venlige og smilende og så fik vi en lille snak når de havde tid .Vi spillede Norborg golfbane , som også var fremragende. Maden var god , så vi anbefaler bestemt dette hotel. Mere end fremragende til prisen (Y)
Venlig hilsen
Bodil Agnes Nielsen , Karup

Værelsestip: Vi boede på værelse 17 ,
Tak, BodilN28
Anmeldt d. 9. juli 2021

Har lige haft 2 overnatninger på hotellet, ikke den bedste oplevelse. Morgenbuffeten: der manglede hele tiden noget som man skulle bede om at få fyldt op og ønskede man mere rugbrød havde hotellet ikke mere. Bordene var snavsede når man kom ned til morgenmad. Aftensmaden var bestemt heller ikke en oplevelse og også her manglede der hele tiden ting man måtte bede om at få fyldt op. Personalet var dog behagelige. . Tror bestemt ikke at vi vender tilbage. Burde være personale ved buffeten, så folk ikke går op med deres brugte tallerkener og tager mere, det er for ulækkert

Tak, 531margueritee
Anmeldt d. 1. juni 2021

Vi havde et ophold for 2 personer 18. - 20. maj.
Vi blev modtaget af Simon, som straks fik os til at føle os velkomne, ligesom han også ved maden var meget serviceminded og med til at give en god og hyggelig stemning.
Buffet den første dag (desværre ikke rigtig varmt), men den smagte godt.
Næste dag portionsanrettet mad, som var rigtig lækkert og varmt.
Dejligt lyst og rent værelse.
Vi kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Bjarne C