Anmeldt d. 5. september 2020

Dejlig modtagelse og rundvisning ved ankomst den 3/9. Super fint værelse - bare godt.

Desværre var aftensmaden samt morgenmad en buffet med masser er mennesker der absolut ikke kunne finde ud af at spritte af samt anvendte brugte tallekner/bestik ved gentagne besøg i buffet. Bestemt ikke optimalt - og samtidig må siges, at selve serveringsstedeet var alt alt for lille til så mange mennesker. Afstand og hygiejne SKAL respekteres...
Der var opstillet sprit beholder men desværre var det for få af de ældre mennesker der benyttede dette.
Der burde være køkkenpersonale der uddeler mad på en tallerken således at berøring minimeres.
DET DUR SIMPELTHEN IKKE !

Dato for ophold: september 2020
Tak, Per_Schirmacher
Anmeldt d. 30. august 2020

Pænt og rent på værelset. Lyst og venligt. Hotellet ligger i meget naturskønt område, hvor der er en fantastisk flot sti helt ned til vandet. Smilende og venligt personale. Morgenmaden er normal standard, ikke prangende men bestemt brugbar. Aftensmaden var meget cafeteria agtig, og absolut ikke noget for øjet. Buffet, hvor der ikke var noget der lignede noget grønt i form af salat og lignende. Der var alt for lidt personale til at fylde op på fadene, hvilket gjorde at folk samlede sig om buffetten for at vente på at personalet skulle komme med mere mad. Ikke godt i disse corona tider. Man havde svært ved at holde maden varm. Vi blev mætte, bevares, men nogen oplevelse, det var det ikke.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Torben R
Anmeldt d. 26. august 2020

Ok hotel, venligt og smilende personale. Aftensmad var ok. Måske skulle man overveje ikke at lave buffet i denne tid. Morgenmad ok. Gode værelser. Tæt på Nordborg og et besøg i Sønderborg er heller ikke lang fra hotellet

Dato for ophold: august 2020
Tak, EllyH161
Anmeldt d. 20. august 2020

Første og sidste gang på det hotel. Receptionisten var sød og venlig, værelset kunne bruges - trængte dog til rengøring, men maden er det værste jeg har prøvet på et hotel, virkelig ringe kvalitet, et motorvejcafeteria havde været topklasse ved siden af. Morgenmaden var ikke bedre, en rullepølse der var helt grå, og som nok skulle ha´ været smidt ud for flere uger siden - der var da heller ingen gæster der turde ta´ chancen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Peter20ks
Anmeldt d. 28. juli 2020

Vi overnattede på Hotel Nørherredhus en enkelt nat. Hotellet ser fint ud udefra, og det har en pæn reception. Vi boede på et standard-dobbeltværelse, der bestemt har set bedre dage og kunne bruge en renovering. Badeværelset var nedslidt (eneste positive ved badeværelset var, at der var masser af varmt vand). Sengen havde en ok størrelse, men madrassen var så blød, at alt sejlede.

Vi spiste i restauranten, og intet (absolut intet) var reelt hjemmelavet. F.eks. var tarteletfyld baseret på industrikylling i tern, stegte grønsager var lavet af nogle poser med frosne grøntsager, og pandekagerne til desserten var af den type, man køber i supermarkedet i plastikpakker.

Nu har vi prøvet det - men kommer nok ikke tilbage.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Econau