Anmeldt d. 30. august 2020

Pænt og rent på værelset. Lyst og venligt. Hotellet ligger i meget naturskønt område, hvor der er en fantastisk flot sti helt ned til vandet. Smilende og venligt personale. Morgenmaden er normal standard, ikke prangende men bestemt brugbar. Aftensmaden var meget cafeteria agtig, og absolut ikke noget for øjet. Buffet, hvor der ikke var noget der lignede noget grønt i form af salat og lignende. Der var alt for lidt personale til at fylde op på fadene, hvilket gjorde at folk samlede sig om buffetten for at vente på at personalet skulle komme med mere mad. Ikke godt i disse corona tider. Man havde svært ved at holde maden varm. Vi blev mætte, bevares, men nogen oplevelse, det var det ikke.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Torben R
Anmeldt d. 26. august 2020

Ok hotel, venligt og smilende personale. Aftensmad var ok. Måske skulle man overveje ikke at lave buffet i denne tid. Morgenmad ok. Gode værelser. Tæt på Nordborg og et besøg i Sønderborg er heller ikke lang fra hotellet

Dato for ophold: august 2020
Tak, EllyH161
Anmeldt d. 20. august 2020

Første og sidste gang på det hotel. Receptionisten var sød og venlig, værelset kunne bruges - trængte dog til rengøring, men maden er det værste jeg har prøvet på et hotel, virkelig ringe kvalitet, et motorvejcafeteria havde været topklasse ved siden af. Morgenmaden var ikke bedre, en rullepølse der var helt grå, og som nok skulle ha´ været smidt ud for flere uger siden - der var da heller ingen gæster der turde ta´ chancen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Peter20ks
Anmeldt d. 28. juli 2020

Vi overnattede på Hotel Nørherredhus en enkelt nat. Hotellet ser fint ud udefra, og det har en pæn reception. Vi boede på et standard-dobbeltværelse, der bestemt har set bedre dage og kunne bruge en renovering. Badeværelset var nedslidt (eneste positive ved badeværelset var, at der var masser af varmt vand). Sengen havde en ok størrelse, men madrassen var så blød, at alt sejlede.

Vi spiste i restauranten, og intet (absolut intet) var reelt hjemmelavet. F.eks. var tarteletfyld baseret på industrikylling i tern, stegte grønsager var lavet af nogle poser med frosne grøntsager, og pandekagerne til desserten var af den type, man køber i supermarkedet i plastikpakker.

Nu har vi prøvet det - men kommer nok ikke tilbage.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Econau
Anmeldt d. 25. december 2019

En meget blandet oplevelse, men med ærgerlige faktorer.

-Værelser af ældre stand, uden benplads ved skrive bord, samt en støjende ikke effektiv udsugning på badeværelse. Så udluftning efter bad var med de 4 graders kulde når man skulle åbne vinduet.

-Plus dette har man valgt ikke at have et eneste skab eller en hylde på badeværelset, så alle dage skal ALT stå på det lille badeværelsesbord.

-Ligeledes har man mange og store gadelamper på hele parkeringspladsen som er konstant tændt, men her har man ikke valgt at sætte mørklægning gardiner op, men derimod ældre og ret gennemsigtige gardiner.

-Fin stor frokost, dog med bemærkning om vi sad de første 20 minutter og ventede på at kunne bestille drikkevarer (Min sild svømmede næsten væk fra tallerkenen inden vi hverken fik det ene eller andet)

-Højdepunktet i juleaften er som gæst heller ikke højt prængende. I det at både and og flæskesteg havde fået for lang tid eller for høj varme, så man sig nødsaget til at forøge forbruget af sovs, eller give los på ris a la mande (dog super god). Dertil var alt garniture også ganske godt, men ok, hvilken kok kan skade brune kartofler, hvidkål og et par salater (uden dressinger / vinegretter)

-Besøger mange hoteller om året, samt jeg har arbejdet på mange hoteller og kroer, men stedet må siges at kræve en ekstra tanke inden besøg, når man stiller op mod salg- og markedsførings rapporter samt salgstaler fra koncern og medier, samt en flot visuel velkomst i receptionen (god taktik), men derfra øv øv øv.

Dato for ophold: december 2019
Tak, SLJ1887