Elisabeth G
Terndrup, Danmark

Meget slidt nogle steder

Anmeldelse af Menstrup Kro
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. jun. 2024fra mobile enheder
Nu har vi overnattet på Hotel Menstrup kro 3 gange.
De 2 første gange var det i dobbeltværelse med udgang til terasse. De værelser er renoveret og i orden med pænt badeværelse.

Det eneste der overraskede os var værelsesgangene. Det ser meget slidt ud, mange pletter på gulvtæppet samt et loft med mange pletter.

3. gang vi overnattede var de værelser ikke ledige, så vi tog et almindeligt dobbeltværelse i hovedbygningen. Værelset var meget småt. På badeværelset var der en mærkelig lugt under hele opholdet og det hjalp ikke uanset hvor meget vi luftede ud. Du skal kun være 30 cm bred for at kunne lukke brusedøren.
Værelset trængte også til mere rengøring, især på badeværelset, hvor udsugningen og brusehylden var beskidte.

Værelsesgangene i hovedbygningen virkede også meget slidt og der var også store pletter på gulvtæppet.

Morgenmaden er ok og personalet er venligt.
Dato for ophold: maj 2024
Problemer med denne anmeldelse?
1.056 kr.
Refusionsberettiget
    1.058 kr.
11.5 km fra Menstrup Kro
Gratis parkering
Aerial photo of the farm and surroundings
Få bonusser med One Key
31.3 km fra Menstrup Kro
26.6 km fra Menstrup Kro
Vis flere hoteller i Menstrup
Anmeldt d. 28. maj 2024

Vi bookede en weekend-overnatning og da vi havde hund med anmodede vi om et værelse i stueplan. Det fik vi som ønsket med udgang til en lille gård.
Værelset var glimrende med behageligt sengetøj og i rolige omgivelser.
Morgenmadsbuffeten var med et godt udvalg og med god plads i restauranten.
Betjeningen i receptionen var kompetent, så alt i alt en god oplevelse.
Så lever vi fint med at udenomsarealerne nok kunne trænge til en gennemgang af en gartner.

Dato for ophold: maj 2024
Tak, Peterfugmann
Anmeldt d. 2. marts 2024

Personalet på Menstrup kro er utrolig flinke . Og maden var også helt fin . Vi havde et værelse i en sidefløj . Værelset var rigtig fint , men turen derover gik igennem mørke gange krøllede måtter som man kunne falde i , og et møgbeskidt tæppe ved dør . Blev ikke støvsuget i 3 dage. Ryd nu op !! Fyldte askebægre ved døre , pærer i lamper der ikke virker . Man lader til bare at lukke øjnene . Alt i alt et MEGET TRÆT sted .

Dato for ophold: februar 2024
1  Tak, Makury
Anmeldt d. 12. januar 2024

To århundrede har der været Kro på stedet (står der på hjemmesiden). JO det passer, flere møbler er et par hundred år gamle. Værelset nr. 132 var beskidt og meget slidt. 2 retter aftensmad som kunne laves bedre på Grillen i Herfølge og en gang morgenmad med kolde blødkogte æg og frosne rundstykker😳 Helt sikkert et sted man kommer 3 gange..første, sidste og eneste🤥

Værelsestip: Hold jer væk.. Pas på hårtørrer, hang i en skrue og faldt ned😫
Dato for ophold: januar 2024
Tak, cabi2009
Anmeldt d. 2. december 2023 fra mobile enheder

Turen gik igen til Menstrup Kro, hvor vi tidligere havde oplevet Menstrup revyen. Vi havde fået et gavekort af vores børn fra Smartbox med overnatning, hovedret og underholdning.
Vi ankom, fik udleveret nøgler og gik ind for at drikke en kop kaffe med kage 🍰. Herefter tog vi op til vores værelse.et rigtigt hyggeligt et.
Senere gik vi til restauranten, hvor vi fik en rigtig dejlig julefrokost samt drikkevarer. Der var alt der hører til en rigtig god julefrokost.
Da julefrokosten var indtaget var det tid til underholdning, underholdningen startede med fuldbragt med to der spillede ABBA, det var så flot og de sang rigtig godt, så det var underholdning af første klasse.
Efter en fantastisk aften var vi godt trætte og fandt vores værelse for at gå til ro. Efter endt morgenmad der var som den burde være nemlig god og igen vil jeg påpege at de er gode til at få blødkogte æg.
Nu havde det jo været rart om der ikke var nogle små knaster og jo det synes jeg der var, men knasterne var ikke være end det på sigt kan oprettes. Som indledning nævnte havde vi fået en Smartbox i gave og den indeholdt overnatning, hovedret og underholdning, men ved betaling galt Smatboxen ikke fuldt ud for ved julefrokost galt en hovedret ikke og da der blev fortalt at ved revyen blev der reduceret med et beløb, men her kom der et lidt spidst svar tilbage. Jeg finder at Menstrup Kro kunne oplyse at ved bestemte arrangementer vil hovedret ikke være gældende. Man kan jo sige at dem der giver gaven som beskrevet, dem der modtager gaven bliver "snydt" for noget af værdien og det kan sætte både, i denne situation Menstrup Kro, samt Smart Box i lidt dårlig syn.
Men alligevel har det været en dejlig aften og samtlige ansatte gjorde alt for deres gæster. Menstrup Kro har ikke set det sidste til mig og min hustru.
Menstrup Kro er værd at frekventere.

Dato for ophold: december 2023
Tak, Bjørn D
Anmeldt d. 7. november 2023

OPDATERING på tidligere anmeldelse...

Da vi sendte vores klage til hotellet, tilbød de at refundere prisen for værelset. Det takkede vi ja til, - og synes selvfølgelig at det er utrolig god stil.
Primo november modtog vi pengene.
Venlig hilsen
Merete Aalborg