Anmeldt d. 24. juni 2020 fra mobile enheder

Med Menstrup Kro som udgangspunkt for 4 dages opdagelses ture i Sydsjælland fik vi nogle gode oplevelser.
Selve kroen serverede aftensmad og morgenbuffet.
Hoteloplevelsen var godkendt. Værelsets senge var en tand for lave til os med diverse skavanker, fjernsynet var ikke helt uptodate da underteksterne kun fremvistes delvis.
Morgenmaden er helt ok. Aftensmaden bestod af forret og hovedret og vil nok nærmest betegnes som ordinær husmandskost vare sig mere eller mindre.
Vi giver Menstrup Kro tre stjerner og det var vi tilfredse med.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Haven1633
Anmeldt d. 9. marts 2020

Fik et dejligt værelse 208 i stueplan. Fantastisk mad og super saucer - det kan de bare. Høflig, venlig og smilende servicepersonale, hvor især praktikant Jeppe fra Viborg var en rigtig god oplevelse, han kan få en fantastisk karriere, så pøj pøj med det og på gensyn til Menstrup kro. Vi var super tilfredse - måske savnede vi lidt variation i den lune ret til morgenmaden - ingen pølser, bacon og røræg desværre, som der var i sommeren 2019.

Værelsestip: Flot festsal med godt show af Klaus & Servants samt Karin fra Tip et hit.
Tak, slot107
Anmeldt d. 8. marts 2020

Havde købt en "Smart-box" til værdi af 1500kr. og finder denne kro, benytter boxen og alt ser fint ud... Men, opdager på Deres side at man kan købe samme ophold for 2 personer for 900 kr. (Tænker at dette kan jeg lige snakke med dem om, når vi kommer frem.) Ankommer og siger til vedkommenden der tager imod os som landet ligger, men får af vide dette har de intet med at gøre da vi har benyttet "gaveboxen" og vi kunne ikke lave det om så vi betalte de 900 kontant i stedet for, samtidigt siger hun at i vores pakke er der jo også en champagne på værelset til værdi af 350 kr som ikke er med i deres tilbud. da vi kommer op på vores værelse står der skam også en "champagne" af navnet "Verdi" til en værdi på 30 kr. i den lokale brugs. lidt rystet over at vi har købt en vare for 1500kr som vi kunne have givet 900 for... nå men det slutter ikke der... selve værelset er så kedligt at man ikke har lyst til at være der og ikke at jeg er kommet for at se tv men, der er kun 2 danske kanaler... hallooo det er år 2020, deres "gratis" wifi trækker intet. vi havde bestilt bord til kl. 18,00 da der var en 2 rettes menu med i pakken, da vi ankommer får vi anvist vores bord, og tjeneren siger så hvad vi skal have, fisk til forret og okse til hovedret, jeg afviser forretten da jeg slet ikke spiser fisk, men får så at vide at jeg selv kan købe en anden forret, hvilket jeg så vælger. vi var dårligt nok færdige med forretten inden hovedretten kom ind, det tog præcis 20-25 min til begge dele var indtaget.. (så hurtig servering) måske en anelse hurtigere en Mac. Donalds. da vi stadig føler sult oven på den spare fulde servering, bliver vi enige om at skal have en kaffe/the og en lille dessert, men de vi får menukortet i hånden takker vi nej tak, da det ville rende op i 300 for 2 kopper kaffe og en pandekage. vi beslutter os for at købe deres kildevand til 40 kr i stedet for. vi vågner og er død sulten og glæder os til at indtage morgenmaden, for den kunne næppe være ligeså ringe som maden om aften.... MEN, jo det var skam meget værre... Gammelt pålæg, gammelt brød, intet var indbydende - samlet vurdering... Hotellet 0 stjerner, Værelse 1 Stjerne, Resturanten aften 1 Stjerne, Morgen 0 Stjerner. Lav for guds skyld din egen mad der hjemme og slap mere af i dit eget soveværelse... for her skal i ikke bruge jeres penge.

Værelsestip: Bliv hjemme.
2  Tak, Martin H
Anmeldt d. 8. marts 2020

Vi fik et stort og skønt værelse med tre lænestole en stor sofa og en god og dejlig dobbeltseng lækkert morgenmad med alt hvad man kan begære hvis man ik er for kræsen aftensmaden var også dejlig vi fik skinke og til forret var der laks, så det må jo siges at være god mad hvis man er til dette

Værelsestip: Vi havde værelse 201 dejligt stort , billed kommer senere
Tak, 27sonjaf
Anmeldt d. 17. februar 2020

Vi besøgte Menstrup Kro 10. februar 2020, hvor vi havde 2 overnatninger. Vi boede på værelse 116. Vi blev taget godt imod i receptionen, fik et fint værelse uden dårlig lugt. Super god mad, og der blev taget hensyn til, at den ene ikke spiste smørstegt mad og fløde i sovsen. En rigtig god oplevelse. Vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, Bjarne C