laerkehzoll
Slagelse, Danmark

Godt hotel til besøgende med børn

Anmeldelse af Scandic Hvidovre
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger siden
Dejligt hotel med gode faciliteter. Børn var meget velkomne, og personalet var søde og imødekommende.
Der var desværre rigtig dårlig wi-fi forbindelse på værelset og poolen var ulidelig kold, plus omklædningsfaciliteterne kunne være bedre.
Dato for ophold: maj 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Problemer med denne anmeldelse?
Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelse
Svarede for 4 uger siden
Kære Laerkehzoll.

Du skal have rigtig mange gange tak for at have taget dig tiden til at lave denne anmeldelse.

Det glæder mig meget at læse, at du synes vi er et godt børnevenligt hotel med sødt og imødekommende personale.

Jeg beklager meget, at vores Wi-Fi ikke har fungeret ordentligt under dit ophold og at pool området ikke levede op til din forventning. Jeg skal gå videre med din feedback, og jeg beklager endnu en gang.

Vi står altid klar til at velkomme dig/jer tilbage igen en anden gang.

2.2 km fra Scandic Hvidovre
    Vis flere hoteller i Hvidovre
    Anmeldt d. 1. april 2024

Dato for ophold: marts 2024
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. april 2024

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
    Anmeldt d. 30. januar 2024

Dato for ophold: januar 2024
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. februar 2024

Anmeldt d. 28. januar 2024

Der lugtede fælt af kloak på værelset, pladen ved trykknap toilettet fald af, og jeg skulle have hånden ind i væggen for at skylle ud. Dårlige senge med løse ben, følte jeg var tilbage i 1980’erne på en drømmeseng hos mine bedsteforældre.. sådan en seng som kan klappe sammen omkring 1.
    Så dårlig oplevelse. Receptionen ville ikke refundere penge, så derfor denne anmeldelse.

Dato for ophold: januar 2024
    • Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Lea M
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2024

Kære S55FJIeam.

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager mange gange din oplevelse med et værelse hvor toilettet har været i stykker og med en grim lugt af kloak. En anden gang så står vi altid til rådighed i receptionen med hjælp og evt. skiftning af værelse, hvis noget ikke er i orden.

Jeg håber, at du vil give os en ny chance en anden gang, så du kan få en bedre oplevelse.

Anmeldt d. 12. september 2023

Dato for ophold: september 2023
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2023

Anmeldt d. 29. august 2023

Ok det var dog minus ved blødkogte æg. Desuden var afløbet heller ikke i orden på vores værelse. Men ellers var det et fint ophold.
    God beliggenhed tæt ved motorvej. Dejligt med god plads på parkeringsplads og det var gratis.

Dato for ophold: august 2023
    Tak, hj038foa
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2023

Kære Hj038foa.

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg beklager meget at vores blødkogte æg ikke var hvad du havde forventet, og at afløbet på værelset ikke var i orden. Vi hjælper gerne med at få det fikset en anden gang.

Det glæder mig meget, at du ellers havde et fint ophold, og kunne lide vores beliggenhed og parkerings muligheder.

Vi håber at se dig igen en anden gang.