kgleru845814

Slidt men ok

Anmeldelse af Scandic Hvidovre
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. sep. 2023
Personalet var super flinke og kvikke
Værelse ok men slidt
Morgenmad ok, måske lidt mere udvalg og go ide at skifte kold mad ud med frisk varm mad
Beliggenhed perfekt til vores formål
Dejligt med fri parkering
God busforbindelse til vores formål
Dato for ophold: september 2023
3,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelse
Svarede 15. sep. 2023
Hej Kgleru845814.

Tak fordi du valgte Scandic Hvidovre som dit hotel og for denne anmeldelse.

Det glæder meget, at du kunne lide vores super flinke og kvikke personale, vores parkering og vores beliggenhed.

Jeg er rigtig ked at at læse, at dit værelse har været slidt at se på. Jeg beklager dette, og jeg skal gå videre med din feedback vedr. værelset og morgen buffeten.

Vi håber alle sammen at vi snart får dig/jer at se igen!

Rigtig god weekend!

Med venlig hilsen Anita
Dette svar er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en ledelsesrepræsentant og ikke holdningen hos Tripadvisor LLC eller dennes partnere.
    2.2 km fra Scandic Hvidovre
    7.3 km fra Scandic Hvidovre
    Pool
    Vis flere hoteller i Hvidovre
    Anmeldt d. 29. august 2023

Ok det var dog minus ved blødkogte æg. Desuden var afløbet heller ikke i orden på vores værelse. Men ellers var det et fint ophold.
    God beliggenhed tæt ved motorvej. Dejligt med god plads på parkeringsplads og det var gratis.

Dato for ophold: august 2023
    Tak, hj038foa
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2023

Kære Hj038foa.

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg beklager meget at vores blødkogte æg ikke var hvad du havde forventet, og at afløbet på værelset ikke var i orden. Vi hjælper gerne med at få det fikset en anden gang.

Det glæder mig meget, at du ellers havde et fint ophold, og kunne lide vores beliggenhed og parkerings muligheder.

Vi håber at se dig igen en anden gang.

Rigtig god dag!

Anmeldt d. 12. august 2023

Dato for ophold: august 2023
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
    Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2023

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
    Anmeldt d. 17. juli 2023

Rigtig godt hotel og godt sted for familier og underholdningsfaciliteter velegnet til børn og veluddannet personale,god kundebetjening /service, samt en meget detaljeret morgenmad Behagelig atmosfære for rejsende

Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Cia_NickMike-2014
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2023

Kære gæst.

Du skal have mange tak for at tage dig tiden til at lave denne helt fantastiske anmeldelse! Vi er rigtig glade for den.

Det glæder mig meget at læse, at du synes, at Scandic Hvidovre er et rigtig godt hotel for familier og som er børnevenligt og giver en god service og atmosfære.

Vi håber, at se dig og familien tilbage igen en anden gang til endnu en god oplevelse.

Rigtig god sommer!

Anmeldt d. 14. juni 2023

Dato for ophold: juni 2023
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
    Scandic Hvidovre, Other hos Scandic Hvidovre, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. juni 2023

Anmeldt d. 13. juni 2023

Vi har boet der før, og har hver gang et behageligt ophold. Personalet er Imødekommende og yder udmærket service. Morgenmad glimrende. Vi hørte ingen trafikstøj fra vores værelse, der er vendt mod "bagsiden". Sengene finder vi dog for bløde.

Dato for ophold: juni 2023
    Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
    Tak, lerbjerg

Hej Ierbjerg.

Tusind tak for den fantastiske anmeldelse!

Det glæder mig meget, at du altid har behagelige ophold, når du har været her, og at du syntes, at vores morgenmad var glimrende, og at vores personale var imødekommende og ydede udmærket service.

Jeg beklager meget, at vores senge har været for bløde for jer. Jeg skal gå videre med din feedback til mine kolleger.

Vi alle håber at se dig/jer tilbage igen i den nærmeste fremtid!

Hav en rigtig dejlig sommer!