“Fantastisk mad til en utrolig pris...”
Anmeldelse af Cafe A

Cafe A
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi har været på Cafe A masser af gange og sidst her i december 2019. Maden er simpelthen bare perfekt hver gang!!
Vi er altid blevet betjent hurtigt og professionelt af deres søde personale og dette til trods for, at der er sindsyg travlt, da der næsten altid er fuldt hus.
Jeg kan kun på det varmeste anbefale Cafe A..

Tak, SteenJacobsen

Anmeldt 12. januar 2020 fra mobile enheder

Maden er hvad man kan forvente af et sted med rabatkuponer. Smager fint, fornuftig betjening og billige priser. Ikke egnet for en god parmiddag, men fint når børnene skal med på restaurant.

Tak, Mia B
Anmeldt 11. januar 2020

At besøge café A er aldrig en dårlig oplevelse, men har du besøgt den ene, har du besøgt dem alle. Der er ikke noget uforudset, så man ved på forhånd, hvad man kan forvente sig

1  Tak, dortemad
Anmeldt 30. december 2019 fra mobile enheder

Når man har en rabatkupon og spiser til halv pris er det et fantastisk tilbud.
Mørt kød og fri salatbar. Virkelig pengene værd. Sød betjening.

Tak, Moeller47
Anmeldt 12. december 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad,hurtig og utrolig god betjening.Skøn personale,meget smilende og behjælpelig
Kan varmt anbefale dette sted. Kommer helt sikkert tilbage igen.

Tak, loneb908

Rejsende, der kiggede på Cafe A, kiggede også på

Hvidovre, Brøndby Kommune

Har du været i Cafe A? Fortæl om dine oplevelser!