“En Perle i det Jyske”
Anmeldelse af Sdr. Omme Kro Restaurant

Sdr. Omme Kro Restaurant
Anmeldt 4. juli 2020

En Perle i det jyske..

»Familien Lohmann, 4 voksne havde deal til denne dejlige kro..
1.-3. juli 2020
Smilende og glad modtagelse i receptionen, fik vi nøglerne til vores værelser, ikke store værelser, men dog med plads til opredning, skriveplads og 2 lænestole og lille bord.. det var rigeligt til os..
Der var rent..
Derefter var der kaffe og dejlig kage.. lækkert.. fri kaffe under hele opholdet..
Hver dag 17.30 var der velkomst drink, og en kurv med hjemmebagt små brød og forskelligt smør inden middagen..
3 retters menu hver dag, med fri vin og øl til kl. 21.
Der blevet skænket rigeligt..
Maden, alle 3 retter var perfekte..
Serveret af Ann og Julie, fantastiske piger, som gjorde opholdet endnu mere perfekt..
Morgenbord, ikke det stor, men lækkert, og lidt af hvert og der blev fyldt op hele tiden, og så var der en lille af de skarpe til at starte dagen på..
Uden for hotellet, var der grønt område ned til Omme Å, med bænksæt..
Skøn oase«
Se billeder på Sønder Omme Kro

1  Tak, 585bjarke

Anmeldt 24. maj 2020

Så var det igen tid for en 2dages deal.
Fin modtagelse af Torben, lige ud af landevejen, velkommen hertil.
Maden er noget særligt på Sdr. Omme kro, velsmagende og præsentabel, der er gjort noget ud af det, velkomsdrik og udmærkede vine serveres rigeligt til.
Deres morgenbuffet udmærket, men ikke helt samme standard som aftensmaden, men der mangler heller ikke noget, en morgenbitter er der også.

Dato for besøg: maj 2020
Anmeldt 24. januar 2020

Min kone og jeg var der på en 2 dages deal 798 alt incl pr. person. det var anden gang vi var der og kommer igen på et tidspunkt.
Kaffe og kage ved ankomst, 3 retters menu om aftenen, velkomstdrik, rød og hvidvin, adlibitum ( godt mærke ) Maden er bare perfekt godt tilberedt og rigeligt, de kunne godt lave lidt cost reduktion med 10% mindre kød der vil være rigeligt alligevel, køkkenchefen er kreativ og hun kan få det til at smage.
Morgenbuffeten er også fin og alsidig og der er rigeligt.
Gode værelser og flinkt personale der sørger for at vi ikke mangler noget.
Fine parkeringsforhold

Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Vort ophold levede fuldt ud op til vore forventninger.
Værelser store og rene. Aftensmaden var fantastisk og ved morgenmaden manglede intet. Personalet var venlige, imødekommende og opmærksomme på detaljer. Vi kommer helt siknert igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, W9469ZOkimh
Anmeldt 12. september 2019

Vi var der på en deal, 2 overnatninger med morgenmad eftermiddagskaffe første dag, 3 retters menu med vin og kaffe begge dage, alt bare perfekt, og du får den mængde vin du ønsker, ingen smalle steder, udmærket spansk vin.
Fin morgenmadsbuffet og en skarp til halsen, hvis du ønsker det.
Pæne store værelser, badeværelse med gulvvarme.

Dato for besøg: september 2019

Rejsende, der kiggede på Sdr. Omme Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Sdr. Omme Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!