“Fantastisk udsigt.”
Anmeldelse af Dante's View

Dante's View
Book på forhånd
218,99 $*
og derover
Lille gruppe Death Valley National Park Day Trip...
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 9. august 2017

Hvis man ikke vil køre helt ned til BAD WATER, så er det en fantastisk oplevelse at køre OP til Dantes View. Man ser ikke udsigten før man træder ud af bilen......og det der møder en er helt uovertruffet. Man ser hele Death Vally og BAD Water.. Vi kørte hertil efter at have overnattet på Furnace Creek Ranch....køretid kun ca. 45 min. Derefter kørte vi direkte til Las Vegas

Tak, Helle J
Filtrér

Anmeldt 27. juli 2017

Det er en flot udsigt her oppe fra, men desværre blev oplevelsen ødelagt noget at de enormt mange hvepse, der fløj om ørerne på os.

Tak, Friis-Christensen
Anmeldt 25. juli 2017

Den ligger ikke lige på vejen, men er helt klar værd at køre efter. Vi kom der tidligt om morgen, og det kan anbefales. Både på grund af varmen og fordi du får flere muligheder for at have det lidt mere for dig selv end senere på dagen hvor der er flere mennesker.

Tak, Per_Damgaard
Anmeldt 12. oktober 2016

Dante's view er turen værd. Ruten går langs støvede veje og afstikkeren tager ca. en time. Herefter er der udsigt over dalen.

Tak, Andreasjs2
Anmeldt 29. september 2016 fra mobile enheder

Efter en ellers meget varm tur gennem Death Valley, så er dette sted dejlig tempereret og man kan give sig tid til at nyde udsigten.
Det er en lille omvej(frem og tilbage), men bestemt det hele værd!

Tak, Carsten J

Rejsende, der kiggede på Dante's View, kiggede også på

Death Valley National Park, Californien

Har du været i Dante's View? Fortæl om dine oplevelser!