Google
fra 47,88 $
fra 157,00 $
fra 199,00 $
Anmeldt d. 9. december 2019

Min samlever er aktiv buddhist og selvfølgelig skulle vi besøge templet. Templet er flot og fredfyldt og det er ligeledes rart at begive sig rundt i området.Vi var ikke de eneste turister, der havde fået tanken at besøge templet, så man skal ikke tro man har området for sig selv

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt d. 6. april 2018

Fint område med japanske butikker og helligdommen senso-ji. Et besøg værd. Se udsigten fra taget af turistbureauet.

Dato for oplevelse: april 2018
Tak, VendeliaTravels
Anmeldt d. 29. november 2017 fra mobile enheder

Ingen stor oplevelse. Mange mennesker og ikke noget stort syn. Dog er der Glimmerende indkøbsmuligheder for turisten der mangler en souvenir.

Dato for oplevelse: november 2017
Tak, Lasse1977
Anmeldt d. 22. juli 2016

Et rigtig fint sted, men der var alt for mange mennesker. Det er et imponerende bygningsværk midt i byen.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, vibekeandersen2016
Anmeldt d. 18. marts 2016 fra mobile enheder

Hvis man er i området er det et besøg værd. Kom tidl. da der er mange mange mennesker. Foran templet kan man købe alt muligt forskelligt, prisen er dig sat op da der kommer mange turister.
Dog ikke noget jeg vil køre efter hvis man ikke skal andet i dette område.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, Nynne000