Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.919)
Filtrer anmeldelser
1.919 resultater
Medlemsvurdering
709
903
223
49
35
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
709
903
223
49
35
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.919 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
montereyyt, Concierge hos Hotel Monterey Grasmere Osaka, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. juli 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
montereyyt, フロント オフィス マネージャー hos Hotel Monterey Grasmere Osaka, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. juli 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
montereyyt, Concierge hos Hotel Monterey Grasmere Osaka, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. juni 2017

  • Overnattede: juni 2017, rejste med familie
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
montereyyt, Concierge hos Hotel Monterey Grasmere Osaka, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. juni 2017 fra mobile enheder

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
montereyyt, Concierge hos Hotel Monterey Grasmere Osaka, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. juni 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser