Åben i dag: 08.00 - 19.30
Phuket City Tour: Karon View Point, Big Buddha & Wat Chalong (SHA Plus)

Book på forhånd

fra 30,43 US$
fra 39,40 US$
fra 46,10 US$
Anmeldt d. 18. april 2022 fra mobile enheder

Imponerende bygningsværk og en dejlig tur på scooter - husk skuldre skal dækkes til.
Udsigten er alle 5 stjerne værd og masser af caféer på vejen ned igen

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, bosvane
Anmeldt d. 8. januar 2022

Ved vores første besøg til Thailand (Phuket) var denne selvfølgelig en oplagt destination. Vi besøgte den mellem jul og nytår 2021, hvor der faktisk ikke var særlig mange turister. Som håndværker er det utrolig smukt håndværk, og et kæmpe stort projekt - totalt belagt med hvid marmor. Dog ikke færdigbygget endnu, men det ser man ikke med mindre man kigger godt efter. (indersiden af Buddha) skal vidst laves til et museum, men består lige pr. bare at rå betonsøjler. Udsigten fra toppen af bjerget er udtroligt! (Vidst Phukets 3. højeste udsigstpunkt)

Dato for oplevelse: december 2021
Tak, mrhenriksen
Anmeldt d. 24. februar 2020 fra mobile enheder

Vi har tidligere besøgt templet Big Buddha for 4 år siden og var klar på at tage derop igen, for at se hvor langt de var nået med byggeriet.
Udsigten er fantastisk og denne gang var trappen op til Bog Buddha næsten færdig.
Imponerende byggeri.
Børnene syntes det er spændende med alle Buddha figurerne, velsignelsen hos munkene mv.
Desuden syntes vi det var sjovt at se alle aberne lege i træerne på vej op til Buddha.
Munkene sælger flere forskellige ting, for at skaffe penge til færdigbyggelse af templet - bl.a små hjerter, som man kan skrive en lille hilsen og navn på eller en lille marmorflise, som bliver brugt i byggeriet mv.
Syntes bestemt templet er et besøg værd.

2  Tak, Muttivennen
Anmeldt d. 17. februar 2020 fra mobile enheder

Så skulle vi på en lille tur og valgte at tage op til den store Buddha. Jeg må sige at det er noget af en opgave de er kommet på. Det er meget flot noget man bør se men det er ikke noget for små børn men det vil tage flere år at gøre det færdig. Men husk at tage der op når det er over skyet ellers bliver det noget af en hot tur.

2  Tak, PrebenS85
Anmeldt d. 10. februar 2020 fra mobile enheder

Flot udsigt og fantastisk at se den store Buddha og samtidig lære en masse om buddhismen undervejs. Et must på Phuket!

2  Tak, nicolaiz2017