“De dækker stort set ethvert behov rigtig godt.”
Anmeldelse af Oiy Restaurant

Oiy Restaurant
nr. 18 af 162 Restauranter i Kamala
Køkkener: Thai
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Oiy har både thai og europæiske retter på kortet, og de kan klare begge dele.
Som dokumentation for mit udsagn kan jeg tilføje at de serverer gode pommes frites.
Vi fik fisk i tamarin og club sandwich med ovennævnte fritter.
Fisken var frisk og blev servetet med en del grøntsager, blomkål, løg og chili. God smag og konsistens.
Sandwichen var fremragende og ligeså fritterne.
Vi fik i øvrigt også en tomatsalat, og restauranten har olivenolie, så det blev også en rigtig god oplevelse.

Tak, BoJ970

Anmeldt 23. december 2019 fra mobile enheder

Fandt restauranten ved et tilfælde- men heldige os!
Alle fem var super tilfredse med deres mad som blandt andet var pad thai, chicken med cashew nødder, chicken satay og specielt spagetti cabonara var et stort hit.
Det første sted vi har fået så varm og frisklavet mad og store portioner.
Spis her hvis du er i nærheden!

Dato for besøg: december 2019
Tak, FruFys
Anmeldt 20. februar 2019 fra mobile enheder

Som mange andre turister har bemærket, er det et velbesøgt spisested.
Vi tog chancen og spurgte om et bord til 5, og vupti, så lokkede de et par til at flytte bord, så der kunne skubbes to borde sammen. (Dem der flyttede havde ikke bestilt endnu).
Vi fik forskellige retter som kom samme tid. Vi er enige om at maden var rigtig god, og prisen tilmed i den lave ende.
Super service og personale.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, Lars K
Anmeldt 2. april 2018 fra mobile enheder

Er gået forbi restauranten mange gange og der er altid proppet med mennesker. Besluttede dog at give det et forsøg og fokik også bord med det samme. Desværre var det bagerst i restauranten, ikke at der ikke var pænt og hyggeligt, men der ligger en bar lige ved siden af, hvor de spiller en anden musik end i restauranten. Det bliver en rodet affære. Når det så er sagt, så tror jeg det er den bedste Phad Tai som jeg har smagt. Og det kostede ikke mange thai bat. Så madmæssigt vel jeg klart anbefale stedet, men prøv at få bord længere fremme eller inde i restauranten.

Dato for besøg: april 2018
Tak, susannelilij
Anmeldt 15. februar 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, venligt og servicemindet personale. Gode priser og flotte omgivelser! Der er både thai mand, men også vestlige retter. Helt klart flere besøg værdigt hvis du er i Kamala.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, LouiseHB82

Rejsende, der kiggede på Oiy Restaurant, kiggede også på

Har du været i Oiy Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!