“Kan ikke anbefales”

nr. 13 af 166 Restauranter i Kamala
Køkkener: Russisk, Thai, Canadisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer

Virkelig kedelig mad - bestilte en pizza som var en frost-pizza toppet op med ekstra ost og kedelige indbagte rejer. Hvidløgsbrødet var så hårdt at vi ikke kunne spise det. Og min Capharina (drink) smagte af vand med lime.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Mette H

Anmeldt 12. februar 2020

Super god mad og flink og hurtig betjening fantastisk at sidde helt nede ved stranden og spise og høre havet

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Leif N
Anmeldt 15. februar 2019

Vi fik dejlig mad. Tom Ka Gai, Pad Thai og noget kylling i kokos.
Fin betjening. Overkommelige priser. Kommer tilbage

Dato for besøg: februar 2019
Tak, season66
Anmeldt 25. februar 2018 fra mobile enheder

Ikke super, men hyggeligt sted og flink personale. Priser afspejler det man får, og det kan knibe med, at følge med bestillingerne om aftenen når der er travlt.

Dato for besøg: februar 2018
1  Tak, maimann
Anmeldt 13. november 2017 fra mobile enheder

Meget imødekommende og glad ejer

Venligt personale

Godt alternativ hvis der ikke er plads hos Lillo

Smukt ved vandet

Dato for besøg: november 2017
Tak, Mette B

Rejsende, der kiggede på Pond Restaurant, kiggede også på

Har du været i Pond Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!