Anmeldt 15. december 2017

Sunwing Kamala Beach er en rigtigt godt familiehotel. God standart og høj service.

Store poolsområder for alle og god legeplads.

Godt a la carte køkken.

Ligger i en meget lille by hvor der ikke er mange andre restauranter.

• Overnattede: december 2017, rejste med familie
Tak, Malene B
Anmeldt 10. august 2017

En dejlig ferie på et godt hotel. Vi var positivt overraskede over at der var så meget gang i hotellet også i Thailands lavsæson. Mange muligheder i nærheden af hotellet, og alt hvad børnene kan begære. Det eneste minus på hotellet var priserne, det var noget dyrere at spise og drikke på hotellet end ved de omkringliggende indkøbsmuligheder.

Værelsestip: Værelserne væk fra poolen er dejlig rolige.
  • Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Sabina B
Anmeldt 9. april 2017

To voksne og et barn på 11 år. Vi har kun positiv feedback omkring vores ophold på dette hotel. Super fin service i reception, ved pool og på begge restauranter.
Morgenmadsbuffet er rigtig god og der er et meget stort udvalg. Vi benyttede os af "Kitchen Inclusive" hvor der spises på La Tasca og vælges frit fra menukort af forret, hovedret og dessert. Alle de forskellige Thai og andre retter, som vi valgte var yderst tilberedte og velsmagende. Dette kan absolut anbefales
Fine værelser med daglig rengøring. Badehåndklæder medfølger og kan skiftes efter behov. Gratis, hurtig og velfungerende WIFI.
Hotellet ligger lige ved Kamala Beach, som er en super fin strand med fin, fin strand, vand og mindre restauranter og barer.
Vi kan absolut anbefale Sunwing Kamala.

Værelsestip: Et sikkert og godt valg for børnefamilier
  • Overnattede: april 2017, rejste med familie
1  Tak, M-Nykjaer
Anmeldt 23. marts 2017 fra mobile enheder

Fantastisk børne hotel med høj sikkerhed
Vi boede på Sun Prime, børne frit område, men besøgte børneområdet. Så høj skandinavisk sikkerhed, hegn mod pools, gode terrasser i stuetager, god børne underholdning, glade børn og forældre der slappede af og hyggede sig

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Eva D
Anmeldt 6. marts 2017 fra mobile enheder

Vi må sige vi er lidt skuffet over hotellet. Vi oplevede personalet meget søde og behjælpelige, men hotellet er slidt og værelserne oplevede vi som meget mørke. Morgenbuffet lidt kedelig. Vi havde booket en to værelses suite og fik et forfærdeligt værelse på 1 salen med utrolig meget larm, vi brokkede os og blev flyttet 2 etager op. Man skal være forberedt på hvis man bor i hovedbygning kan der være meget larm fra aftenunderholdning.

En dejlig ferie men vil ikke anbefale hotellet, der findes så mange andre dejlige.

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Tak, Simone B