“Dejlig mad ”

Køkkener: Indonesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Godt og autentisk mad, godt betjening, vi bookede også transport til næste stop gennem spisestedet.
Der er gang i den på hovedvejen efter solnedgang, men det gjorde ikke spor ved oplevelse. En god oplevelse. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, RonniBirk

Anmeldt 5. maj 2018 fra mobile enheder

Lækker frisk fisk med gode smage og friske grøntsager. Hjerteligt personale. Vi følte os godt tilpas. Ser ikke ud af meget udefra, men er helt sikkert anbefalelsesværdigt.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, TinaC1685
Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Min familie og jeg (2 voksne og 2 teenagere) spiste her forleden aften og bestilte starters og hovedretter samt drikkevarer og kom af med 355.000 rupier maden udgjorde 270.000 resten var for drikke. Maden var udsøgt med rigtig god smag. Portionerne var store og alt var brændvarmt. Det blev alt sammen lavet i køkkenet efter vores bestilling var afgivet.
Serveringen og kundebetjening var i top og den søde tjener talte et rigtig flot engelsk.
Vi prøvede kræfter med tomatsuppe, kyllingesuppe med nudler samt hjemmelavede forårsruller alt var superlækkert.
Hovedretten var 2 x satay sticks med henholdsvis kylling og gris med salat og ris med rigeligt med peanuts sovs og 2 x Tum Ayam med kylling, ris og salat. Det var kyllingestykker dampet med krydderier i bananblade (anbefaling fra serveringen) det var alt sammen super lækkert.
Gå herhen hvis du vil spise autentisk balinesisk mad vi kommer meget gerne tilbage

Dato for besøg: juli 2017
Tak, baekgaardlone
Anmeldt 25. april 2017 fra mobile enheder

Absolutte bedste warung på Bali. Vi prøvede os over flere aftener igennem de balinesiske retter og vi blev på intet tidspunkt skuffet. Fantastisk smag og god service. Vil anbefale alle at spise her

Dato for besøg: april 2017
Tak, LenaJ910
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Den bedste middag vi har fået på bali indtil nu. Virkelig frisk og veltilberedt bali estisk middag severet af meget venligt personale.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Thomas J

Rejsende, der kiggede på Warung Jegeg, kiggede også på

Lovina Beach, Buleleng District

Har du været i Warung Jegeg? Fortæl om dine oplevelser!