“Overraskende lækkert”

Køkkener: Indonesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. maj 2018 fra mobile enheder

Lækker frisk fisk med gode smage og friske grøntsager. Hjerteligt personale. Vi følte os godt tilpas. Ser ikke ud af meget udefra, men er helt sikkert anbefalelsesværdigt.

Tak, TinaC1685

Anmeldt 24. juli 2017 fra mobile enheder

Min familie og jeg (2 voksne og 2 teenagere) spiste her forleden aften og bestilte starters og hovedretter samt drikkevarer og kom af med 355.000 rupier maden udgjorde 270.000 resten var for drikke. Maden var udsøgt med rigtig god smag. Portionerne var store og alt var brændvarmt. Det blev alt sammen lavet i køkkenet efter vores bestilling var afgivet.
Serveringen og kundebetjening var i top og den søde tjener talte et rigtig flot engelsk.
Vi prøvede kræfter med tomatsuppe, kyllingesuppe med nudler samt hjemmelavede forårsruller alt var superlækkert.
Hovedretten var 2 x satay sticks med henholdsvis kylling og gris med salat og ris med rigeligt med peanuts sovs og 2 x Tum Ayam med kylling, ris og salat. Det var kyllingestykker dampet med krydderier i bananblade (anbefaling fra serveringen) det var alt sammen super lækkert.
Gå herhen hvis du vil spise autentisk balinesisk mad vi kommer meget gerne tilbage

Tak, Lone B
Anmeldt 25. april 2017 fra mobile enheder

Absolutte bedste warung på Bali. Vi prøvede os over flere aftener igennem de balinesiske retter og vi blev på intet tidspunkt skuffet. Fantastisk smag og god service. Vil anbefale alle at spise her

Tak, LenaJ910
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Den bedste middag vi har fået på bali indtil nu. Virkelig frisk og veltilberedt bali estisk middag severet af meget venligt personale.

Tak, Thomas J
Anmeldt 29. februar 2016 fra mobile enheder

Oprindeligt gik vi efter Jegeg som lå tættere på vores hotel men syntes ikke at beliggenheden var så hyggeligt ved hovedvejen (hvorfra der 24-7 er meget trafikstøj) så vi valgte søster restuaranten med næsten samme navn Jegeg 2. Denne ligger en smule længere inde i "restaurant" området tæt på stranden og dermed væk fra den værste trafikstøj. Maden her er en smule dyrere end andre i området, men absolut velsmagende og hjemmelavet ned til mindste detalje. Vi bestilte suppe til forret og fisk til hovedret superb lækkert (suppen var egentlig tilstrækkeligt). En ting vi har lært her på Bali er at det tager lidt tid med tilberedningen af maden (hvilket kan være en positiv) og det er altså ikke altid de for bestillingen rigtigt første gang - iaften var ingen undtagelse (derfor ikke de 5 stjerner). Men betjeningen er som andre steder ovenud venlig og behageligt. Alt i alt en dejlig madoplevelse.
Et tip hvis man bor på et af hoteller langs stranden tag en lygte med og gå hjem langs stranden - en langt mere rolig og afstressende oplevelse.

Tak, Jens F

Rejsende, der kiggede på Warung Jegeg, kiggede også på

Har du været i Warung Jegeg? Fortæl om dine oplevelser!