“Fiskehuset Hornbæk”
Anmeldelse af Fiskehuset Hornbaek

Fiskehuset Hornbaek
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Ringe tilberedt mad, som ikke var værd at spise. Ærgeligt at få bløde pommes frittes og kartoffelsalat som var mere mayonnaise end kartoffel. Kan IKKE anbefale stedet...

Tak, L5846GLninat

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Her får du gode portioner af fiskeretter til rimelige priser. Kan varmt anbefales. Kommer gerne igen

Tak, Kenneth B
Anmeldt 16. juli 2020

Maden var ikke dårlig som sådan, den levede blot ikke op til forventninger om friskfanget, lokale råvarer.
Stedet virkede slidt og uplejet. Venligt, meget ungt personale. Jeg tvivler på deres faglige uddannelses niveau indenfor branchen.
Kvaliteten var på højde med, hvad man finder på en motorvejscafé.

Tak, LTH-20
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Der er intet som en aften på Hornbæk Havn. Kombiner dette, med en portion fish'n chips eller fiskefrikadeller - alt tilberedt af de friskeste råvarer - og til rimelige priser! Helt sikkert et besøg værd og vi glæder os allerede til næste gang

Tak, 458larsb
Anmeldt 18. juni 2020 fra mobile enheder

Venlig betjening og masser af friske fisk. Lidt dyrt, men det er fisk jo idag.
Sidde mulighed udenfor.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, OCDane

Rejsende, der kiggede på Fiskehuset Hornbaek, kiggede også på

Hornbæk, Helsingør Kommune

Har du været i Fiskehuset Hornbaek? Fortæl om dine oplevelser!