Åben i dag: 09.30 - 19.00
I den grønne

På årets varmeste dag var en tur i skoven det helt rigtigt valg. Der var udfordring for alle og... læs mere

140christophr
Birkerød, Danmark
fra mobile enheder
Udfordrende

Vi besøgte Til Tops 2 voksne og 3 unge mennesker på 12, 14 og 14. Alle fulgtes ad hele vejen uden... læs mere

Anmeldt d. 31. juli 2018
sbessermann
Allerød, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 5. august 2016 fra mobile enheder

Jeg har idag været der med min dreng på 9 og min datter på 7 - de/vi morede os rigtig meget.
Vi startede med den gule bane som hurtig blev for nem og lidt kedelig, men den var alligevel god til at afprøve teknikken.
Den næste bane var betydelig mere udfordrende og sjov - vi var nødt til at tage banen 2 gange

Kan klart anbefales

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, charlotter478
Anmeldt d. 1. august 2016

helt fantastiske baner, der virkelig tester os. Udstyret godt og instruktionen god, omend lidt mangel på pædagogik over for vores 2 børn. Dog en klar 5, da alt andet var perfekt.

2  Tak, Lotte N
Anmeldt d. 21. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har længe ville klatre i parken og havde store forventninger, men de blev alligevel overgået. Børnene (3 og 6 år) prøvede den gule bane, og det var en stor succes. Selv tog jeg den grønne bane, som var rigtig sjov. Hvis børnene er større el man kun er voksne, så der der to andre mere udfordrende baner (bl.a. en svævebane på 208 m)

1  Tak, Christel D
Anmeldt d. 17. juli 2016 fra mobile enheder

Vi har besøgt klatreparken Til Tops i vores sommerferie. Vi ankom 2 voksne og 2 teenagere, lidt skeptiske. Efter en grundig introduktion til udstyr og baner blev vi sluppet fri. Vi tilbragte 4 skønne og udfordrende timer i parken. Parkens udstyr er utrolig velholdt, og der er kyndig opsyn og vejledning.
En aktivitet for hele familien som jeg absolut kan anbefale.

2  Tak, HenrietteNorrbohm
Anmeldt d. 18. maj 2016

Jeg har for nyligt haft min første klatreoplevelse ude hos Til Tops, et dejligt sted med flinke instruktører. Glæder mig til at tage derud igen en anden gang!

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Anette F