“Renhed i top, stilhed ”

KURBADET by Ilse Jacobsen
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 15. november 2017 fra mobile enheder

Jeg har besøgt stedet så mange gange. Dejligt, uden så mange mennesker- virkelige lille stille oase med en lækker varm pool udenfor, man får også lidt forplejning: frugt, grøntsager, vand, te, lille sund cocktail/juice.
Dejlig mad i restauranten, god betjening(dog lidt langsomt nogen gange selvom der er ikke så mange mennesker) samt lidt for små portioner til frokost. Ellers kan kun anbefales!

Lille ønsker fra deres side af: istedet for en håndklæde kunne være rart at får 2 i jeres lille grå kurve- en til kroppen og en til ansigt/håret. Meget irriterende og jeg ikke den eneste der synes det :).
Håber i vil høre vores lille bøn :).

2  Tak, Regina M
Filtrér

Anmeldt 30. september 2017

Meget lækker mad. Ikke store portioner, men meget intens smagsoplevelser.
God vin menu, der passede rigtig godt til maden.
Afslappet asmosfærde.
Eneste minus er at en stor del af restauranten er "udendørs", der rulles sider ned, for åbningerne - lidt for køligt for min smag.

1  Tak, Heidi T
Anmeldt 11. september 2017

Besøgte Kurbadet tidligere i år, og blev MEGET skuffet over at jeg ikke kunne være i varmvandsbassinet, da der begge gange var yoga-/gymnastikhold (ca. 10 damer), som havde vandgymnastik. Så var det bedste bassin mere end rigeligt udfyldt!! Dårlig service for andre gæster, som betaler rigeligt for at nyde stedet og i sær varmvandsbassinet!

10  Tak, Ulla J
Anmeldt 3. august 2017

Lækkert spa, dog lidt småt. Ku' godt bruge et par ekstra dampbade og/eller pools. Fantastiske massører, og frokosten var én stor nydelse.

Tak, Kraemmergaard
Anmeldt 28. juni 2017

Jeg havde ikke store forventninger, men fik en positiv oplevelse. Hvid asparges med fjordrejer, en halv hummer, en gang tatar og en lille dessert. Jeg var meget veltilfreds, toppede det hele med en super hvidvin fra Bourgogne og en super kaffe. Dette var en sand mad oplevelse. Vi er ikke på Noma men sikker og solid kokkekunst. Omgivelserne er lidt trange men det blev udvejet af super betjening, alle var med til at skabe en god oplevelse. Kommet snart igen.

Tak, Niels A

Rejsende, der kiggede på KURBADET by Ilse Jacobsen, kiggede også på

Hornbæk, Helsingør Kommune

Har du været i KURBADET by Ilse Jacobsen? Fortæl om dine oplevelser!