“Super hyggeligt sted, med godt smørrebrød og frisk betjening.”
Anmeldelse af Restaurant Hansens Café

Restaurant Hansens Café
Anmeldt 26. januar 2020

Stedet er lidt som et kik ind i 1800 tallet, meget romantisk. Betjeningen er venlig og frisk. Et stykke smørrebrød er en hel ret, de har også halve stykker, hvilket er super, for så kan man spise to til tre forskellige madder.

Tak, Torben R

Anmeldt 1. december 2019 fra mobile enheder

Om det er konkurrencen der gør det eller bare vanlig kvalitet vides ikke. Men hvorom alting er så spiser man virkelig dejligt hos Hansens Café. God betjening og hyggelig atmosfære....tak for mad!

Dato for besøg: december 2019
Tak, 18uffek
Anmeldt 10. november 2019

Hyggeligt sted med både udefrakommende og lokale. Gode øl, hyggeligt, når det er ejeren, der selv er på. Dejlig mad.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Henke-317
Anmeldt 2. november 2019 fra mobile enheder

Var blot inde for at få en øl, men sikke en hygge, ild i pejsen. Varme og sjæl. Et sted vi gerne en anden gang ville komme og spise. Stedet var fra ca 1700 tallet.

Dato for besøg: november 2019
Tak, jyttem2014
resthansenscafe, Chef  hos Restaurant Hansens Café, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2019

Hej.
Tusinde tak for den fine anmeldelse.
Vi ser frem til jeres fremtidige besøg.
De bedste hilsner

Mvh. Rest. Hansens café

Anmeldt 21. september 2019

Ubehagelig velkomst og dårlig service. Maden var en ubehagelig oplevelse med en masse fedtet hønsesalat og en skive hvidt toastbrød.. virkelig en dårlig oplevelse

Dato for besøg: september 2019
2  Tak, Trek559683
resthansenscafe, Ejer hos Restaurant Hansens Café, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. oktober 2019

Kære gæst.
Vi beklager selvfølgelig den dårlige oplevelse i må have haft. Dog vil vi sætte pris på en uddybelse af vores hønsesalat, som på vores frokostkort, er den mest roste og ikke mindst solgte.
Den er i øvrigt lavet af økologisk kylling, hjemmelavet mayonnaise, frisk røget bacon, men ak, de hvide asparges er fra en dåse.
Mht. Betjeningen, var jeg selv i nærheden af vedkommende der ekspederede jeres selskab. Jeg finder ikke hans tone uhøflig. Dog bliver ting sagt med et kæmpe smil på læben (humor). Og er ked af hvis der har været opfattet forkert.
Skulle i komme forbi en anden gang, gør venligst opmærksom på denne meddelelse, og vi kvitterer med en omgang drikkevare på huset.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Hansens Café, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Har du været i Restaurant Hansens Café? Fortæl om dine oplevelser!