“Hyggelig baggård. ”

Køkkener: Fransk, Italiensk, Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi spiste her til frokost en hverdag midt sommer.
Vi sad i baggården, da der var fuldt hus indenfor. I baggården er der dejlig læ selv om det var en blæsende dag.
Alt var super lækkert og smagte godt.

Oksetartaren var alt for lille og det kunne man ikke gennemskue da prisen var som de andre retter. Jeg bestilte en gang pomfritter dertil hvilket ikke var med i retten og det var stadig en lille ret.

Tak, LillC_13

Anmeldt 13. juli 2020

Vi fik menu med vin. Både mad og vin var fortræffelig. Meget imødekommende tjenere, som ikke var nærige med vinen. Det bedste måltid på en uges rejse i det nordsjællandske.

Tak, Klaus B
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Catering fra Oliva kan virkelig anbefales. Vi bestilte tapas buffet til levering i Gl. Holte. Der var masser af mad, og den var god. Særligt er der grund til at fremhæve de skønne kødboller, albondigas og skaldyrsserveringen. Virkelig lækkert og rost af alle gæster. Vores gæster kom i to hold (corona-venligt), og buffeten blev leveret, så det var nemt at stille op til de to hold. Så også til fest er Oliva et sikkert valg.

Tak, Ann Sofie O
Anmeldt 14. august 2019

Absolut et helt fantastisk sted... Trip advisor anmeldelser kan man ikke tage seriøst ( de dårlige ) Har kommet meget omkring & sjældent spist så lækker en 3 retters frokost som jeg fik her.. Tjenere der er top professionelle & muntre, med lun humor.. Tak for mad, og dejligt selskab

Dato for besøg: august 2019
Tak, Casper B
Anmeldt 2. august 2019 fra mobile enheder

Vi var 4 venner til frokost i gårdhaven hos Restaurant Olivia - dette efter en gåtur langs stranden og forbi havnen. Gårdhaven er super hyggelig - maden god - betjeningen hurtig, smilende og kompetent. En god oplevelse der kan anbefales

Dato for besøg: august 2019
Tak, 717henriks

Rejsende, der kiggede på Restaurant Oliva, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Hornbæk, Helsingør Kommune

Helsingør, Helsingør Kommune
Hornbæk, Helsingør Kommune

Har du været i Restaurant Oliva? Fortæl om dine oplevelser!