“Røveri ved højlys dag.”
Anmeldelse af No4

No4
Anmeldt 8. august 2021

Restauranten prøver at være noget den ikke er. Maden er alt alt for dyr, i forhold til hvad man får. Da vi blev spurgt om bobler, fik vi bollinger til 180 kr glasset (det stod på kvitteringen), dog blev det hældt op ude i køkkenet. Det må man gerne gøre opmærksom på, når man tilbyder dette! Vi bestiller en forret, og forventer til knap 190 kr, at det lever op til prisen. Dog kommer der nogle syltede tomater ind med en kugle burrata ost, vendt i olie og balsamico. Alt i alt virkelig ringe værdi for pengene. Dog ligger restauranten godt og tjeneren var flink men uerfaren.
Det kunne virke som om at man prøver at spare på udgifterne og tage overpris på varerne for at huslejen bliver betalt. Rigtig ærgerligt oplevelse og vi gik uden at spise hovedret over på et andet sted. Alligevel blev det 1100 kr!
Vi kommer ikke tilbage igen.

Tak, Kirstine D

Anmeldt 14. oktober 2020

Jeg havde bestilt bord til den 26/9-20 ca. 4 uger før. Jeg modtager ved bestilling en bekræftigelse på det og på dagen kommer igen en bekræftigelse på sms.
Da vi ankommer kl.13.00 til vores frokost er der lukket. Meget underlig oplevelse da vi var kørt hele vejen fra København. Har lagt beskeder på deres telefon svarer, men aldrig hørt fra dem.
Dårlig service!

Dato for besøg: september 2020
Tak, MajkenN
Anmeldt 27. august 2020

Skuffende oplevelse
Vi var d. 10.august i Hornbæk og blev overrasket af dårligt vejr. Vi besluttede os at spise på Nr. 4 i Hornbæk. Vi har undret os over, at stedet ofte så tomt ud, såvel ude som inde, og ville nu prøve maden og atmosfæren. Priserne ligger i den dyre ende, så vi forventede, at kvalitet af måltidet var tilsvarende. Den unge pige, der betjente os var vældig sød og imødekommende. Vi var nødt til at flytte inden hus, da det begyndte at regne og omgivelserne er smukke og komfortable, så igen undrede det os, at der ofte var tomt derinde. Efter at have bestilt og fået vores vand og vin ventede vi næsten 1 time på vores mad. Vi havde bestilt en smørrebrødsanretning bestående af kartoffel mad med rygeostcreme, hasselnødder, sprøde løg og brøndkarse, fiskefrikadeller med grøn remoulade og dild, - en bruchetta og en caesar salat. ( Det er ikke samme menu som på hjemmesiden.) Vi fik at vide, at man desværre ikke havde fiskefrikadeller ,og blev anbefalet æg med rejer istedet ,hvilket vi valgte. Derfra gik så næsten 1 time før vi fik maden. I mellemtiden var restauranten næsten blevet fyldt grundet det dårlige vejr, og vi bemærkede at maden kom til mange af de andre borde lang tid før vores. Det var blandt andet også caesar salat. Vi fik brød til maden som var lækkert og friskbagt. Men her knækker tråden så fuldstændigt: Smørrebrødsanretningen bestod af to kedelige stykker rugbrød. På det ene var anrettet ca. 2 små skiveskårne kartofler med siger og skriver 2 hasselnødder, eet stk. sprød løgring, en anelse rygeostcreme og en anelse brøndkarse. Den anden " anretning" bestod af et skive skåret æg og nogle rejer. Rejerne var friske og lækre, men der var kun ca. 8 rejer på. pris: 186,- kr. Her anbefaler jeg, at kokken tager en smut til bistro 22. på Rungsted havn og ser deres kartoffel mad og ægge mad med rejer. Denne her anretning var helt uacceptabel til prisen og sjusket udført. Min datters bruchetta til 165,- kr. bestod af et stk smalt og mindre ristet brød med 4 skiver tyndt skåret tomat helt uden smag, samt ca. 4 skiver mozzarella. På toppen var lagt 3 stk. basilikum blade. Det er totalt uacceptabelt til den pris ,og især eftersom den fremstår som et hovedmåltid på frokost menukortet. Caesar salaten var heller ikke imponerende omend kyllingen var mør og lækker. Vi var virkeligt skuffede. Vi ønskede ikke at klage til den søde betjening - det er jo ikke hendes skyld, - men den samlede pris for dette måltid med drikkevarer - to cola, en mineralvand og to meget små glas rose, ( næsten 1.000,- kr. ) var så høj, at man med rette kan forvente en del mere end hvad vi oplevede den dag. Vi kommer aldrig tilbage.

1  Tak, BrostrupJensen
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Lang ventetid på en mandag! Hm, ikke godt. Tilsyneladende underbemandet. Ikke opmærksomme på folks behov

1  Tak, PoulRavnS
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Virkeligt gode cocktails og en vidunderlig terrasse på første sal i 1. Parket til klitterne og vandet

2  Tak, BirgitteL_12

Rejsende, der kiggede på No4, kiggede også på

Hornbæk, Helsingør Kommune

Har du været i No4? Fortæl om dine oplevelser!