Få bonusser med One Key
Josephine H

Top lækkert

Anmeldelse af Hotel Bretagne
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. dec. 2023
Top lækkert hotel i ægte badehotel-stil. Sikke nogle smukke værelser. Vi fik den skønneste vildt-menu med dertilhørende vine. Det var en af de bedste madoplevelser vi længe har haft, som overgik den vildt-menu vi fik på Falsled kro.
Dato for ophold: oktober 2023
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
View to garden
0.7 km fra Hotel Bretagne
1.8 km fra Hotel Bretagne
Vis flere hoteller i Hornbæk
Anmeldt d. 21. oktober 2023 fra mobile enheder

Endnu et fantastisk ophold. Havde 2 vidunderlige overnatninger med det lækreste mad,, perfekt betjening, lækre omgivelser. Der er så rent og pænt alle steder på hotellet. Har været der 4 gange, og hver gang lige perfekt. Vi shoppede lidt i den lille dejlige by.

Værelsestip: Kommer man med offentlig transport er der kun 5 min. gang til hotellet.
Dato for ophold: oktober 2023
Tak, jyttem2014
Anmeldt d. 21. juli 2023 fra mobile enheder

Fantastisk service og et virkeligt dejligt hotel.
Beliggenheden er fantastisk og vi har nydt det.
Dejligt værelse med renlighed i top.
Her kommer vi helt sikkert igen.
Ps. Direktøren gør en kæmpe forskel.

Gode muligheder for at komme rundt omkring da der er cykler til rådighed….

Dato for ophold: juli 2023
Tak, eneren
Anmeldt d. 28. april 2023 fra mobile enheder

En virkelig fantastisk oplevelse fra vi kom ind til vi gik. Fantastisk service. Dejlige romantiske værelser. Den smukkeste udsigt over søen. Eftermiddagskaffen, middagen og morgenmaden var særdeles lækker og alt hjemmelavet. Bestemt et besøg værd.

Dato for ophold: april 2023
Tak, 849susannem
Anmeldt d. 5. marts 2023 fra mobile enheder

Dette sted ligger super centralt i Hornbæk, med få hundrede meter til den hyggelige by og havnen. Dermed også kun yderligere et par hundrede meter til Hornbæks dejlige strand.
Hotellet ligger skønt højt med dejlig udsigt over søen, og er hyggeligt indrettet. Lidt stilforvirring mellem tidligere design og nu transformationen til at være mere indrettet i badehotel stil. Værelset var lækkert og i netop super charmerende badehotel udtryk.
Personalet var virkelige imødekommende og opmærksomme hele tiden. Skøn morgenmad med massere af hjemmelavede produkter.
Et oplagt sted hvis man har brug for et break og samtidig vil nyde charmerede Hornbæk.

Dato for ophold: marts 2023
Tak, Martin H
Anmeldt d. 5. februar 2023

5 gang vi besøgte hotellet.
Altid en god oplevelse med imødekommende personaler fra start til slut, super rent, hyggeligt og rigtig god varieret morgenmad.
Vi kommer tilbage igen, da det altid er en god oplevelse!

Dato for ophold: februar 2023
Tak, Highontravel1