Fastlås den laveste pris fra disse websites
Tripadvisor206 $
Hotels.com
Orbitz.com
Expedia.com206 $
Priceline
CheapTickets206 $
Anmeldt d. 3. april 2021

Vi var på cykeltur i Nord Sjælland mor, far og datter havde en overnatning på hotel Bretagne. Smukt hotel i dejlige omgivelser. Værelset var stort, rent og smagfuldt indrettet. Lækker morgenmad og virkelig dygtigt personale. Alt i alt et meget skønt ophold, vi alle 3 varmt kan anbefale

Dato for ophold: april 2021
Tak, Susanne r
Anmeldt d. 26. oktober 2020 fra mobile enheder

Havde købt en deal og fik opgraderet værelset til et lækkert et med udsigt til søen. Det var meget smukt.
Fik en fin velkomst. Nød en kop kaffe på den smukke terrasse med udsigt til søen
Lækker 5 retters menu. Lækker vin. Dejlig servering. Hygge med kaffe og en drink i den lækre stue.
Morgenmaden var også helt i top. Super lækkert alt sammen.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, jyttem2014
Anmeldt d. 10. oktober 2020

endnu en gang et fantastisk ophold hos Bretagne. Super venligt personale og sublim mad. der er kun 1 minus ... det er så godt, at man bliver nødt til at komme tilbage .... igen og igen, og igen og igen

Værelsestip: vælg Bretagne
Dato for ophold: oktober 2020
Tak, Hschultze
Anmeldt d. 21. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde købt en Spotdeal i begyndelsen af 2020, men blev så forsinket af nedlukningen. Efter nogle flytninger - bl.a. grundet et bryllup - endte vi med et ophold her i september med opgradering (brudeparrets fortjeneste) til suiten. Udsigt både over Hornbæk Sø og Nordkysten på begge sider af Hornbæk - flot! Værelset var godt, de 5 retter til middagen i top, men serveringen var ind i mellem lidt langsommelig (kompenseret med en god kop kaffe). Flot morgenmad med portionsanrettet buffet - det er IKKE en morgenmadsbuffet, som vi foretrækker det, men det er jo ikke hotellets fejl.
Stedet er lidt dyrt, men høje priser for værelser med udsigt og “højsæson”, men klart anbefalelsesværdigt.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, nihaje
Anmeldt d. 3. september 2020 fra mobile enheder

Flot og hyggeligt Hotel, med god og kompetent betjening af serviceminded unge mennesker , både i receptionen og i restauranten.
Fantastisk beliggenhed med restauranten ud til Hornbæk sø.
Dejlig morgen mad

Dato for ophold: september 2020