“Super lækker burger. ”
Anmeldelse af Café Hornbæk Strand

Café Hornbæk Strand
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækker burger. Fik en super lækker burger med pommes til i dag. Saftig og med god relies var det lige hvad vi behøvede. God og frisk betjening men ikke billig.

Tak, 974tomb

Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Dyrt når man tænker på den ringe kvalitet de serveres.
Den dej der var omkring fisken klistret og melet i smag og der var en lille gnalling fisk i de to stykker. Der er lang vej til det man forstår ved FISH N’ CHIPS! Generelt snusket sted. Toiletter under al kritik.

Tak, bodilhammer
Anmeldt 8. juni 2020

Vi fik hård kylling i vores mad sandwich og burger. Vi sagde dette til tjeneren som insisterede på at dette ikke var rigtigt og begyndte at bortforklare foran alle andre gæster. Derefter kom hun tilbage med to stykker kylling som hun bad os selv putte i vores mad. Hun gik tilbage med dette igen og kom tilbage med samme mad med to nye stykker kylling i og brød der var bidt af og de gamle pomfritter fra den gamle tallerken som stadig havde ketchup på. Vi valgte at sige at vi gerne ville betale for maden men at vi ikke havde lyst til at spise videre. I stedet for at give os regningen begyndte hun at bortforklare og beklagede ikke for maden eller hele oplevelsen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 176SSSSS
Anmeldt 25. maj 2020

der er en del meget negative anmeldelser af dette sted. der må være kommet nye ejere, for jeg kan intet genkende. jeg skulle ganske vist kun have kaffe/kage og et glas vin, men jeg kunne se på de øvrige gæster, at de var særdeles tilfredse. gårdhaven med udsigt over minigolf-banen er bestemt et af de bedre steder i hornbæk. klar anbefaling.
et glas vin stod i 45-, og det er helt rimeligt.
Sammenligning af priser på et glas vin i Nordsjælland/Skåne

Jeg antager, at den vin, der udskænkes glasvis, kan købes i supermarked for 50-70- for 75 cl.

Helsingør Camping 30-
Sundbusserne 38-
Nyrup Naturcenter 40-
Fiskehuset Hornbæk 45.-
Hold-An torvet i Helsingør 50-.
Axelhus torvet i Helsingør 50-.
Cafe Gustav, Store Torv, Rønne 58-
Bemærk , at disse steder får du en lille flaske med 25 cl

Helsingør Havnegrill 75- for 37,5 cl
Bornholmerfærgen 40- for 18,75 cl
Adamsen, gilleleje 48- for 18,7 cl i plastglas
Hammermøllen 47- for 18,7 cl. I glas
Dunckers H.borg 69- sek, 50 dkk 18,7 cl i glas

Nedenstående får du et glas med omkring 20 cl, men ingen af stederne ønsker at deklarere størrelsen.
Rexvine, hornbæk 25-
Pernille, sundbusterminal i Helsingør 50-
Louisiana 52.-
Kanalu , ishøj 55-
Peter Liep 55.-
Sofienholm 59.- (oplyses nødig )
Naturum (Chr.stad) 89-sek = 62-dkk
Cakenhagen (tivoli) 65-
Dalle Valle (hillerød) beskeden mængde 69-
Bistro Nr. 3 Gilleleje 95.- formentlig danmarksrekord.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, tyrolsgade
Anmeldt 13. april 2020

Vi var forbi i påsken 2020 og fik 4 lækre burgere med sweet potato fries og en "ny italiensk softice" med mange forskellige gode smagsvarianter. Jeg tog Karamel og havsalt og det var et hit.....
Kan anbefales

Dato for besøg: april 2020
Tak, Naturelskeren

Rejsende, der kiggede på Café Hornbæk Strand, kiggede også på

Hornbæk, Helsingør Kommune

Har du været i Café Hornbæk Strand? Fortæl om dine oplevelser!