Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 2. august 2021

Bookede et 2 dages gourmet ophold i suite, direkte på slottet, for min kone og jeg, da vi havde noget vi skulle fejre Ankom fredag d. 30/07, fik at vide at suiten ikke var klar endnu, men vi kunne sætte os og vente. Efter 3 kvarter blev suiten meldt klar og forventningsfulde låste vi os ind på værelset. Det første indtryk var at møblementet var meget stilfuldt og flot, hvis det ikke var fordi at det store glasbord var møjbeskidt, at papirkurven var overfuldt, at nogen havde lavet stort på toilettet og ikke trukket ud. Vi gik tilbage til receptionen og beklagede os. Tilsyneladende havde man ikke noget regøringspersonale, ihvertfald blev en tjener fra restauranten tilkaldt (omklædt i jakkesæt til aftenens serveringer), han fik besked på at ordne vores værelse og vi fik en drink på husets regning. Nu blev vi for alvor nysgerrig på slottets rengøring. For at sige det mildt: "Der var MØJBESKIDT alle steder", det var tydeligt at der ikke var støvsuget længe, der lå døde insekter alle vegne, ved glaspartiet (den nye bygning) som er indgangen til værelserne, flød det med affald både i og udenfor skraldespandende, askebægrene var overfyldte og ukrudtet i blomsterbedene
stod meter højt.
Nu til det spændende. I vores ophold indgik en 5 retters gourmet middag. Første ret: et stykke vandmelon (ja, det var vandmelon) med røget skinke. Anden ret: Blomkålssuppe (ligesom vi tit laver den derhjemme i vinterhalvåret). Tredje ret, hovedret: Stegt kalveculotte med kartofler med skræl, vendt i en creme fraiche dressing, okay tilberedt og velsmagende. Fjerde ret: Vi blev tilbudt 2 desserter, da køkkenet ikke kunne servere en fjerde ret. Vi sagde dog nej tak til 2 desserter og valgte den ene, en Pennacotta med karamel. Ind kom der en skilt omgang snask med chokolade stykker på. Vi lod den står. 2. dagens menu: røget laks med rygeoste creme = OK, grønærtesuppe m. ristede græskarkerner = OK, Braiserede Svinekæber med gårsdagens tilbehør = nogenlunde, tunmousse (efter hovedretten), som vi sagde nej tak til, 2 kugler is med iskrystaller og 2 halve jordbær = ringe. Det kalder man altså gourmetmad ???
Det skal lige nævnes at vi ikke har betalt med Deals, men at vi har givet ca. 2.600 kr pr overnatning og vi føler os i den grad røvrendt.
Det skal retfærdigvis nævnes at vi efter lang tids forhandling fik en reduktion på opholdet på ialt 1100 kr., men det kan ikke opveje at opholdet bestemt ikke levede op til vores forventninger on et gourmet slotsophold og at vores fejring ikke kan gøres om.
Det bør også nævnes at saunaen ikke virkede, at svømmepølen var så grøn af alger, at jeg ikke tror nogen ville benytte den, at omkældningsfaciliteterne var møjbeskidte og uhumske.
Om natten (den anden aften), var der åbentbart nogle bøller udefra som havde fundet ud af at der ikke var personale i slottet om natten, en stor del af vinduerne på slottet blev smadret og en større rude blev tilsyneladende påkørt med bil og det flød med glasskår, ydermere havde de trængt ind i slottet og havde bl.a. flyttet rundt på værelsesmøblerne i de værelser som stod tomme. Ud over det havde de efterladt en stor mængde flasker/dåser som en lille hilsen.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 39liss
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Jeg giver 1 stjerne fordi systemet ikke tillader 0
Allerede inden ankomst var det helt kritisabelt. Jeg kunne ikke komme i kontakt, hverken via mail eller tlf. og blev affejet på en ubehøvlet måde.
Jeg havde spørgsmål vedr. opholdet, værelset og menu, hvor vi ikke ønskede svinekød, men fik at vide, at det anede man intet om, og at vi når det hele inden jul. Jo tak, . Det tror jeg så ikke, men jeg var mest interesseret i 26/7 hvor vi ankom.
Helt igennem elendig 5 retters menu.
Hovedretten var så svinekæber. Øhhh vi ønskede ikke svinekød. QR kode med dagens 5 retters menu, der lå i hotelmappen, mandag i uge 30 matcher ikke, der stod en helt anden menu. Kulmule ?
Ramponeret sted, støvet og ligner en marskandiserbutik, intet prof. Personale. Julepynt. Ikke til at få koldt vand, i selv 30 graders varme. Dame i reception, der ikke kunne hjælpe med en disse, sagde hun jo ikke var receptionist?
Wi.fi virkede ikke. Tv virkede ikke. Ingen kunne hjælpe.
Mad og vin langt under standard. Det billigste flutes fra Netto og en klat billigt smør, lunket vand i kander, mad jeg slet ikke orker at beskrive. Ost blev serveret uden brød, men med en uspiselig peanuts-blanding i honning, samt en uspiselig babymos af noget abrikos. Dessert var skilt og grynet, så vi tog til Hornbæk:og købte en is.
Morgenmad en billig katastrofe. Intet mindre.
Vi viste ikke Coronapas
Sweetdeal har tacklet det prof, tak for det, men HOLD jer langt væk.
Morgenmaden

Værelsestip: Hold dig væk
Dato for ophold: juni 2021
Tak, lottep485
Anmeldt d. 15. maj 2021

Vi havde fornøjelsen af at være tilstede d 15/5-21.

Lad os tage den fra de 5 stjerner!

Sauntehus ligger i Hornbæk og tæt på by og strand!

Ved check in fuldstændig kaos om hvor man skal hen. Der er låste døre ved den røde løber og man ender med at skulle gå bagom og igennem restauranten. = 4.5 stjerne

Selve værelset. Vi boede i standard. Flot gang og pænt værelse. Dog ikke rengjort med ulækre glasborde og beskidt sengetøj. = 3.0 stjerne.

Henvender mig i receptionen som fortæller at de ikke har noget med værelserne at gøre, men de er sgu søde og sende en tjener ind og rengøre. =3.5 stjerne.

Som der står i folderen er der wifi. Det virker ikke, ved henvendelse. “Det kan vi ikke, vi er bare restauranten” er lidt spøjst tilgang når man ku ringer til receptionen. Men 0 Netflix og chill i aften, hvilket gør at man nu skal forsøge at slå de resterende 2 timer og 55 minutter ihjel inden man flader i søvn. = 2 stjerner.

Når man så forsøger st gå i bad, fordi man vil alligevel imponere lidt, så, som der også står i deres folder: “badeværelset er udstyret med miljøvenlige miniflasker shampoo, balsam og lotion fremstillet af royal classic til vires gæster”

De er simpelthen blevet væk under corona, men som den søde dame i receptio.... undskyld restauranten sagde, så “kunne vi jo bare tage bilen ind til byen og købe. Folk vil alligevel bare bruge deres eget medbragte” nu vi ned og ramme bunden = 1 stjerne.

Lig dertil at spa området ikke er funktionsdygtigt, swimmingpoolen er lukket, restaurantens menu kort kan PET ingengang fremavle og vandtrykket i bruseren er mindre end et udtømt springvand. Så er det svært at blive forelsket i dette sted.

Nick F.

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, NickFAugou
Anmeldt d. 12. december 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg havde købt en deal til en juletallerken på sauntehus slotshotel. Dealen bestod af bl.a. æbleskiver, chokolade, frugt boller, småkager mm. Da vi ankom vi vi besked på at de desværre var løbet tør for det der skulle have været på tallerkenen. I stedet fik vi nogle små rester af krummer af småkager, ingen æbleskiver, noget dårligt frugt, ingen chokolade - intet vi havde lyst til at spise som oven i købet blev serveret på en beskidt tallerken. Helt til grin at de kunne finde på det. Vi kontaktede efterfølgende hotellet og bedte om vores penge tilbage. Dette har resulteret i at de har blokeret min mail adresse. Det var virkeligt spild af penge og man kan undre sig over af de kan komme afsted med det. Jeg vil virkeligt ikke anbefale nogen at spise her, eller købe en deal dertil eller for den sags skyld overnatte på hotellet, når nu de sådan går og tager røven på folk. Øv øv en dårlig oplevelse på sauntehus her i julemåneden.

Dato for ophold: december 2020
Tak, Christincakes
Anmeldt d. 4. december 2020

Havde bestille 1 x overnatning via deal concept. Ankomst OK og værelse OK , forventninger ikke sat så højt, focus på mad oplevelsen. Aften menu var super , super , meget lækre retter, dog kunne tjener ikke så meget om vine til maden, men trods alt mindre betydning, vores tjener var nærværende og til at få fat i, det giver plusser - alt i alt en rigtig god oplevelse. Morgenmad, følte os hensat til en spejderlejr, ost, pølser var allerede på bordet ( i disse corona tider :-( ) kun hvidt brød alt i alt en meget spartansk oplevelse 180 grader modsat aften menuen. Det kan I simpelhen ikke være bekendt og derfor i kun får 2 stjerner. Der skal så lidt til for at gøre morgen menu mere lækker, men det har i åbenbart valgt fra.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Peterrh58