Anmeldt d. 29. juli 2020

Vi havde købt en deal med overnatning og 5 retter i restauranten.

Hotellets indretning: Hyggeligt og en gennemført gammel stil. I restauranten bruges dog en blanding af levende lys og batterilys samt plasticblomster, hvilket ikke passer ind i stilen.

Service: Check-ind service var venlig, men noget urutineret og vi savnede forskellige praktiske oplysninger: hvad er koden til wifi, hvad tid og hvor serveres morgenmaden, hvor serveres den 5-retters menu, hvilke faciliteter har hotellet, fx så vi en indendørs pool omtalt på nettet, men fandt den aldrig.

Restauranten: En ung mandlig tjener leverede en virkelig god service og det er det som redder oplevelsen i restauranten. Sammensætningen af maden var helt skæv: Første ret var en rimmet laks som blev serveret med bl.a. blåbær. Den rimmede laks var ikke skåret i tynde skiver som man normalt gør, ligesom der også var skind på. Anden ret var gaspacho som var så krydret, at den overtrumfede den efterfølgende hovedret, desuden blev der serveret syltede agurker til, hvilket ikke passede til. Hovedretten var kalveculotte som var meget mør og veltilberedt - desværre igen en rodet anretning, hvor det der især ødelagde oplevelsen var at kalvekødet var overdænget med frisk dild. Den fjerde ret var oste som smagte godt og deserten var kage som også var lækker og her kom blåbærrene mere til deres ret end til forretten.

Morgenmaden var fin. Man kan købe en ad-libitum vinpakke til menuen for ca. 400-500 kr per person.

1  Tak, hbn1975
Anmeldt d. 26. juli 2020

Min kæreste havde overrasket mig med ophold på saunte slot
Ude fra var det super omgivelser
Dejligt værelse med udsigt over parken
Men ville gerne have set nyheder om aftenen men det virkede ikke og fik
Mange forskellige forklaringen på hvorfor det ikke virkde
Der kunne godt have været en el kelde
Så man kunne få sig en kop kaffe
Morgen maden var kedeligt ikke meget at vælge imellem ikke pengene værd

Tak, lotteg687
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Havde fået et gavekort fra GO DREAM. Vi havde glædet os til at besøge Sauntehus Slotshotel, men må sige, at oplevelsen var langt under, hvad vi havde forventet.
Da vi sad på terrassen og nød en øl inden middagen, kom der en kvindelig person i en form for løbebukser og sorte ankelsokker og oplyste os om, at hvis vi ønskede hynder til vores stole, kunne vi hente dem i hyndeboksen, så var stilen ligesom lagt. Vejret var godt, så det er absolut forventeligt, at personalet selvfølgelig selv har gjort det klar til deres gæster og har de glemt det, henter de det selv ! Det beder man ikke sige gæster om, har aldrig oplevet noget lignende.
Tjenerne var langt under middel, og den ene stol vi sad på var med revnet stof og en med pletter.
Vi gav 2000 kr for 3 personer, hvilket på ingen måde var pengene værd. Da der blev skænket rosevin til forretten, var glasset kun 1/4 fyldt ! Vi kommer bestemt der bestemt ikke mere og kan kun sige, at det var en meget skuffende oplevelse hele vejen igennem.

1  Tak, Mette-Britt
Anmeldt d. 4. juli 2020

,min mand og jeg ankom til hotellet, vi blev modtaget af to unge mænd, den ene står og glor lidt dumt den anden tager imod, er venlig men intet smil, værelset er meget smukt og romantisk som det meste af hotellet :-) der er rent og pænt overalt. vi får ingen information om hvad hotellet ellers har at tilbyde, her tænker jeg på poolen, poolbord, den smukke park lignende have med den kæmpe store thuja og hvad der mon ellers kunne have været, jeg ved det jo ikke..
vi havde bestilt morgenmad og blev spurgt om vi ville have aftensmad, hvilket vi ikke ville, ikke et ord om at vi måske var velkommen i baren om aftenen :-( men det var vi nok ikke.
vi havde trods det et par dejlige dage, da vi skulle hjem ville den unge dage i receptionen pludselig have 1800 kr, hun påstod at vi kun havde betalt for det ene døgn i forvejen men ikke for nr 2, efter noget snak frem og tilbage og ringen på telefonen fandt hun dog ud af at vi havde ret, rejsen var betalt, ikke så meget som en undskyldning fik vi, virkelig ringe når man står der blandt andre gæste og bliver beskyldt for at der nok ikke var dækning på vores dankort, øv øv en dårlig afslutning på den mini ferie, håber hun skammer sig lidt, hvilket jeg dog ikke forventer.

Værelsestip: udsigten til haven er virkelig dejlig og er med aften sol.
Dato for ophold: juni 2020
Tak, anitajT6498XT
Anmeldt d. 21. juni 2020 fra mobile enheder

Lever på ingen måde op til et 4 stjernet hotel.

Vi ankommer præcist på det tidspunkt hvor vi kan tjekke ind og værelset var ikke klar endnu. Vi får at vide at vi skal vente 15 minutter, uden at blive tilbudt noget at drikke som kompensation. Vi fik intet at vide om hotel faciliteter og skulle selv spørge ind til alt. Har sjældent oplevet så ringe service fra start og slet ikke på et hotel der påstår de har 4 stjerner.
Værelset blev efter lidt tid klar, hvorefter rengøringsmanden kommer med en halvtør kommentar om, at nu håber han ikke vi falder over en nullermand. Rummet er småt og "minibaren" bestod af et slukket køleskab med en varm sodavand og vand.

Om aftenen går vi ned til aftensmaden, 5-retter, som for os skulle være højdepunktet for opholdet. Rummet er virkelig smukt, god akustik og pænt dækket bord. Men de kvæler desværre hele oplevelsen med batterilys og plastik blomster. Personalet kan på ingen måde være uddannet, da hun serverede en lunken hvidvin og knap nok kunne fortælle hvad der lå på tallerkenen. Maden er på ingen måde på niveau med et 4 stjernet hotel. Desværre meget skuffende 5 retter.
Da vi var færdig med maden skulle der efter planen serveres kaffe og lidt sødt. De glemmer os simpelthen og vi ender med bare at gå i seng.

Heldigvis griner vi lidt af hele oplevelsen, da det hele er så absurd. Men jeg kan desværre på ingen måde anbefale dette hotel som en 4 stjernet oplevelse.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, RikkeP115